Gå til innhold

Skal dobbeltposter modereres eller rapporteres?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Dobbeltposter forekommer jo titt og ofte her på forumet. Det jeg da lurer på er om disse har livets rett, eller om de skal rapporteres eller modereres. Dersom de skal modereres - hvilket alternativ skal benyttes? "Dårlig! Spam/Flodding" eller "Dårlig! Bumping"?

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg tolker det så spør du om dobbelposter i en og samme tråd, stemmer det?

I tillegg så regner jeg med at du mener "det brukerstyrte moderatorsystemet" når du snakker om moderering.

Jeg sier i allefall som Ole Bruum, ja takk begge deler.

Lenke til kommentar
Er det mulig å legge inn noe som gjør at du kan slette dine egne poster? Kanskje det kunne vært en idè.

8574817[/snapback]

Det har vært oppe før (*bable noe om at søk er til for å brukes*).

Trenger du å slette innlegg. Bruk rapporter knappen så ordner en moddis det for deg.

Angående dobbeltposter syns jeg "Spam / flodding" er det riktigste valget. Men hadde vært fint om språket i rullgardinen kunne vært litt mer presist. En egen for dobbeltposting hadde også vært fint.

Men husk på at det ikke alltid er dumt med dobbeltposting. Poster man noe flere minutter etter er det riktig å legge det inn i en ny post sånn at andre ser at tråden har blitt oppdatert.

Lenke til kommentar

Det var ikke det jeg definerte som dobbeltpost i den andre tråden :) Da skrev jeg (dersom jeg husker rett) noe om at de var to poster postet rett etterhverandre med likt innhold.

To poster etterhverandre av samme bruker trenger ikke å være galt, akkurat. Da hadde vi hatt problemer i arbeidsloggene :p

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...