Gå til innhold

Forumtreff i Trondheim?


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Hei Forumfolk :)

 

Nå har det seg slik at jeg og minus her på forumet (tidligere KristianG) skal til trondheim fra 23-25 mai.

 

I den sammenheng tenkte vi at det hadde vært digg med nok et forumtreff, og at det hadde vært litt kult å møtt folk man snakker med online IRL.

 

Tanken var å kanskje stikke på for eksempel bowling e.l. for så å eventuelt ta et par pils på Egon eller noe sånt. Vi skal bo på hotellet som ligger rett over gata fra egon (Western Chesterfield Hotel elns)

 

Det hadde vært kjekt om folk har lyst\anledning til å komme :)

 

De som har lyst kan bare skrive i denne tråden, så oppdaterer jeg førsteposten.

 

 

De som er med:

 

Loeve

Datasmurf

Göncz

Minus

danilovic

awake

Torinogut

 

De som kanskje er med:

 

Sixx

Dynejonas

Zlatzman

Okstad

Fagerhaug

Thewiz

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel noe jallagreier kalt Laser-x i Fossegrenda. Paintball-greia på Dora ble lagt ned, så vidt jeg vet.

 

Er uaktuelt for meg å leke Star Wars med laserleker, i hvert fall. Da foretrekker jeg heller discobowling på Bowling1 på Heimdal. Der selger de også pils ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Den laser greia har jeg hørt er artig ja. Bowling er jo også en favoritt.

 

EDIT: Bowlinghall med skjenkebevilling er jo topp! Foreslår at vi kjører den jeg :)

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar

Ja, er forsåvidt enig i det, Loeve.

Tenkte bare jeg skulle slenge ut et forslag utenom bowling, siden jeg sikkert er Norges dårligste, og med et par øl innabords, så blir man vel ikke særlig bedre.

Men det er vel kanskje litt mer sosialt med bowling der man kan slappe av og prate og slappe av da. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
laserpewpew ^^

 

LaserX, som ligger i Fossegrenda, et stykke utenfor sentrum. Det er ganske tøft.  :cool:

8563151[/snapback]

 

Er du med? På treffet altså?

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Høres bra ut :)

 

Synes vi bør komme oppi minst 10-15 personer før det er vits, så bare skriv dere på folkens, jeg vet det er mange fra Trondheim her.

Lenke til kommentar
Jepp, bowling er kos. Har de ordentlig servering der osv? Jeg tenker ikke kun på pils, men mat?

8567016[/snapback]

 

De serverer enkel junkfood og drikke der, i hvert fall. Er du ute etter treretters og rødvin er det nok ikke stedet :)

 

Er heller ikke en dedikert spiseplass der, så vidt jeg vet. Så det blir spising ved banen.

 

Er verdt å merke seg at det er attenårsgrense på å komme inn når det serveres alkohol der. Altså etter 9 på fredager og lørdager.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Jepp, bowling er kos. Har de ordentlig servering der osv? Jeg tenker ikke kun på pils, men mat?

8567016[/snapback]

 

De serverer enkel junkfood og drikke der, i hvert fall. Er du ute etter treretters og rødvin er det nok ikke stedet :)

 

Er heller ikke en dedikert spiseplass der, så vidt jeg vet. Så det blir spising ved banen.

 

Er verdt å merke seg at det er attenårsgrense på å komme inn når det serveres alkohol der. Altså etter 9 på fredager og lørdager.

8567805[/snapback]

 

Hmmm, den 23-25 er onsdag-fredag, så det blir nok ikke mulighet for det da... Kan jo evt ta en pils før\etter også da.

 

 

Count me in.

 

Daniel :)

8566581[/snapback]

Second that.

 

Ole :)

8567821[/snapback]

 

Ok :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...