Manskow Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) For de som måtte lese bladet Hjemme-PC, har de i siste utgave en "artig" sak under spalten "Spør ekspertene". Det er spørsmål om gammel blits kan brukes på nye og digitale kamera, og "eksperten" fra HP kan da berolige med at "det er ingen fare for å ødelegge kameraet ved å forsøke så lenge blitsen passer i din blitssko". Jeg tror dette havner i kategorien "Famous last words". For å slippe å gjenta for mye, da dette har vært diskutert før (synes bare dette var verd en påminnelse), henviser jeg til denne artikkelen. Se også denne siden som har en del om saken. De som følger månedens eksperttips bør altså ha råd til å gå på en smell, bokstavelig talt. Jeg poster denne i begge kamerakategoriene da jeg synes den er relevant i begge. Endret 8. mai 2007 av manskow Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hjemme-PC er vel ikke kjente for å ha de mest oppegående svarspanel-gutta. Det samme gjelder jo Datadoktoren på Dinside. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Se også denne siden som har en del om saken. 8562338[/snapback] Feil url, du glemte en "t" Riktig url er http://www.botzilla.com/photo/strobeVolts.html Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Takk, fikk tips på den andre tråden under kompakt også. Har nå rettet opp begge linkene. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Måtte teste dette. Har brukt dette på mitt 30D. Kameraet blacket ut en gang.... Måtte ta ut batteriet for å få liv i kameraet igjen. Tror jeg skal la denne blitsen bli liggende i skuffen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå