DJ_Dark Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Denne tråden kan på en måte likne "Den store turn-on tråden" mtp at begge handler om turn-on ting. Uansett så blir denne litt anderledes siden turn-on tråden handler mer om personlighet/utseende osv som tenner deg. Denne tråden handler mer om hva en gutt / ei jente kan gjøre på/med deg for å tenne deg skikkelig. [Derfor velger jeg å lage en ny. Om en mod er uenig, får h*n stenge tråden] For min del blir jeg helt lamslått når ei jente begynner å kysse / bite (type: kosebite) meg litt på halsen eller på øreflippen. Da stopper det meste i hjernen min å funke.. Endret 7. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 HEH, når hun begynner å bite meg litt forsiktig i øreflippen, kanskje vise litt kropp, og ta på meg hete plasser, klore meg forsiktig på brytskassa, hviske i øret at hun vil ha meg.. Skjer dette, så er jeg ferdig, skjer alt dette SAMMTIDIG, så er klærne mine av før noen får sagt "pepperkakemann" Jenter som generelt tar meg på skrittet og liksom gir et tegn om "TA MEG NÅ" er liksom nok for meg.. Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Siden jeg elsker sjokolade... Smøre inn diverse kroppsdeler med sjokoladekrem og slikke det av hverandre! Ahhhh... Kan også bruke en annen form for krem. Jorbær smaker jo også godt for å ta et eksempel... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Å få en hånd under klæra mine er nokså turn-on for min del. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Om jenten bare legger seg på rygg og ser på meg med et flørtende blikk så er jeg der med en gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Å få en hånd under klæra mine er nokså turn-on for min del. 8566057[/snapback] Enig.. Er faktisk ganske mye som får meg gira, men det nevnt i førstepost er en killer! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Å få en hånd under klæra mine er nokså turn-on for min del. 8566057[/snapback] Enig.. Er faktisk ganske mye som får meg gira, men det nevnt i førstepost er en killer! 8566084[/snapback] Ja, det skjer ett eller annet når man blir "kilt" litt på en eller annen måte, får nesten rykninger. blir helt lamslått Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Kiling funker ikke på meg. Jeg er så ekstremt kilen så uansett form for kiling = meg gal! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Oi, oi. Her er det nesten bare å liste opp fra min side: Småbiting i øreflippen og på halsen er nok til å få meg helt i den syvende himmel! Når hun småkysser meg litt samtidig som hun tar forsiktig på mine edlere deler går det også en liten plugg i hjernen min. En lekende tunge som går forsiktig over halsen og opp til øret der litt biting skjer Når det ikke gjelder berøring, er et lite stønn fra en kvinne noe som tenner mer en bensin og fyrstikker ... Bare litt sånn off-topic: Dette er noe kjæresten har funnet ut og gjør det hyppig, spesielt når vi er i selskap med andre mennesker. Jeg er glad i Vanessa jeg Endret 9. mai 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Biting er å anbefale, hehe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Småbiting i øreflippen og på halsen er nok til å få meg helt i den syvende himmel!Når hun småkysser meg litt samtidig som hun tar forsiktig på mine edlere deler går det også en liten plugg i hjernen min. En lekende tunge som går forsiktig over halsen og opp til øret der litt biting skjer Når det ikke gjelder berøring, er et lite stønn fra en kvinne noe som tenner mer en bensin og fyrstikker ... Bare litt sånn off-topic: Dette er noe kjæresten har funnet ut og gjør det hyppig, spesielt når vi er i selskap med andre mennesker. Jeg er glad i Vanessa jeg 8575519[/snapback] Det samme som meg Det værste er når ei veit om din svake side og bruker den på steder ute hvor det ikke er mulighet for å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Haha, det er mye. Men litt kyssing i nakken, hender under klærene og ivrige blikk så blir jeg veldig "LETS GET IT ON!". Men lista er lang. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Liker det meste jeg.. Er ganske enkel sånn. Men kyssing, berøring av nakke/hals.. Funker veldig bra. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Reggie fra 48 Hrs. i begynnelsen av filmen: -"I've been in prison for three years. My dick gets hard if the wind blows." Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Hmm, nesten uansett hva kjæresten gjør som jeg ikke ville forventet av en venn gjør meg litt tent Eller om hun i det hele tatt er til stedet Endret 10. mai 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Reggie fra 48 Hrs. i begynnelsen av filmen:-"I've been in prison for three years. My dick gets hard if the wind blows." 8578478[/snapback] haha... bra xD Kjenner meg litt igjen der (har ikke vært i fengsel da ) Endret 10. mai 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hva med småblåsing i øre? Eller, lav stønning, slik at ingen andre kan høre.. Det funker veldig bra Lenke til kommentar
rublings Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Når jenta er dominerede.. Du for eksempel sitter i senga eller noe, så kommer hun bak deg, og hvisker deg i øret. Eller et lite bitt i øreflippen. Så når du blir helt med, så slenger hun deg ned på rygg og sitter seg oppå deg, med et kne på hver side. Liker når jenta tar kontroll, enkelt og greit. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Liker når jenta tar kontroll, enkelt og greit. 8584790[/snapback] Egentlig jeg og, men det er ikke mange av dem. I alle fall ikke som jeg har funnet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg