Camron Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Noen av sangene bussene spiller er faktisk svært fengende (ja, faktisk), og da er det jvlig irriterende å ikke vite hva sangen heter! Fint om de som ønsker lister opp typiske slike "russesanger". Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Typiske russesanger er de sangene den 50 år gamle naboen egrer seg noe så jævlig over. Dunk dunk, sa russebilen i det den tok av på vei til kongeparken. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg vet godt hvordan typiske russesanger låter, takk. Det jeg ville, var å finne ut navnet på de som er mest populære i år. Og da mener jeg ikke Kobojsarna og Byz. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Calabria. Artist: mange som har den. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det værste jeg vet er russesanger sånne plagsomme låter som man går lei av drit fort og alle er bare slik "dunk dunk dunk" Er såvidt jeg vil kalle det musikk, sånn som "Botten Anna" osv... Måtte bare si dette Lenke til kommentar
orginal Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg elsker slike sanger, og man bli skikkelig hekta på dem (i fylla, vel og merke) og de skaper virkelig liv og sprer glede! Så, alle dere som vet om slike sanger, skrik ut. Iallefall kommer JEG til å sette pris på det! Måtte bare si dette Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Vi har trance og lignende "dunk dunk"-musikk av en grunn - for å høre på det i fylla, og ingenting fungerer bedre da. Hater slikt i utgangspunktet, elsker det etter noen flasker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå