enmannen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Noen som har vært borti dette? (se bilde) Plutselig en dag bare var de der. Kommer når desktopen vises. (etter welcome screen), men skjedde én gang at jeg så rare kinategn under boot også. Virker jo som noe hw-feil.. men synes egentlig det er rart siden det kommer med på screenshot. (eller kanskje det ikke er rart..) Har er eldre Radeon 9800SE aiw. Husker ikke om det er softmod, men skal uansett oppdatere drivere og se om det hjelper. Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hadde samme problem med et GeForce 6600 kort.. Viste seg at det var noe med kjærnen i kortet :/ som jeg ikke skjønte en dritt av når jeg fikk problemet. Så sendte det inn til komplett og dem ga meg faktisk skylda :/ Men vil si at det kan være no feil med kortet ja. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Hvis feilen også vises under boot/POST er det garantert hardware-feil på skjermkortet ditt. Endret 7. mai 2007 av Caze Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Jepp, var kortet. Har nok holdt litt høy temp over en lengere periode er jeg redd. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tipper det er noe glat med kjernen. Vet ikke om det hjelper, men du kan kanskje prøve å deaktivere noen pipelines for å se om det hjelper? Hvis kortet fortsatt har gyldig garanti sender du det inn, basta! Lenke til kommentar
no___________ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Sendt det inn og skyld på defekt i skjermkortet. Har hatt samme problemt så deg på mitt gamle voodo 3 300 så skyldes statisk elektrisitet. Tar en stund før problemet kommer og så kommer det for fult og du sitter med et streket bilde på skjermen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå