Fjoslen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Skriv hva dere syns om prosjektet mitt! Og kom gjerne med ideer Prosjektet! Endret 6. mai 2007 av DeDDi Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kan vel bli bra det her Skal du ha noe hyller/skuffer under bordet? Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Skal sette et nattbord under i en ende. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ser litt tøft ut... Hvor på bordet skal du plassere hardware'n? Hadde vært stilig hvis du hadde bygd det inn under midten på bordet, og med plexi glass på toppen, slik at du kunne se ned på det. gjerne med noen UV / neon lys oppi Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 HW'n skal stå i et kabinett oppe på bordet. Dette er mest fordi bordet skal brukes til arbeidsbenk for modellbygging også. (Av og til) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Må nesten være litt slem her.. Er redd det bordet der kommer du til å kaste om noen måneder om du ikke avstiver beina betydelig. Slik de er nå, kommer det om kort tid til å bli ubrukelig. Særdeles med last på toppen. Det aller beste er å stive beina av med 8 x trekanter (kan limes), eller lage langsgående bordplatelister. Slik beina er nå, holder det ikke :-) Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Skal lage det, må bare skaffe noe lekter på Mandag Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Digg farge! Men mekk noen hyller under, sånn at det ikke bare blir en worklog av at du skrur noen bein på en plate 8550812[/snapback] Har desverre ikke tenkt tanken engang, blir nokk ikke det heller Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Kommer ny update imorgen etter andre strøket! Føttene er faktisk ganske solide, så vurderer å ha det sånn. Kansje jeg kjører på med noen avstivere. VENT OG SE! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Stol på meg; jeg har snekret endel ting og tang opp gjennom årene. De beina der er fine til å begynne med, men du risikerer å ende opp med et bort som etterhvert blir ubrukelig!! Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 skal bli stående helt i ro med 1 maskin oppå seg, så jeg ser ingen grunn til å gjøre dem stivere, men kan vel altids lage de bare for å vise hvordan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå