Gå til innhold

Star Wars spill: Skriv dine favoritt SW spill her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

Star Wars - X-Wing vs. Tie Fighter

 

 

Det var faktiskt et veldig bra spill, og ganske avansert.

Ah the memories :love:

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

Star Wars - Rebellion. Nokså ukjent strategispill fra 1997.

Se for dere Star Wars - Empire at War uten muligheten til å ta del i bakkekamper, så har dere liten "oppfølger" med tanke på gameplay.

Men Rebellion er bare *så* mye større (200 planeter om du velger største verden). Du kan sende kjente fjes som de aller fleste characters fra filmene (ep. IV - VI) ut på ulike oppdrag. Bygge flåter med stjerneskip og forflytte disse mye på samme måten som i SW - EAW, også det å ta del i kampen.

Trene tropper og kjøre bakkeangrep (Dog uten mulighet til å styre disse).

SW - EAW er kanskje litt lite likt hva en direkte oppfølger til Rebellion ville ha blitt, men det duger som en halv oppfølger i mine øyne.

 

Finner ikke noe ingame på youtube bortsett fra de små filmsnuttene du får om du vinner spillet:

 

http://www.youtube.com/results?search_quer...n&search=Search

Lenke til kommentar

Hmmm. Vanskelig å velge noe, siden noe begynner å bli litt gammelt nå, men rangert ville jeg nok sagt.

 

KOTOR 1

KOTOR 2

Star Wars Galaxies

Dark Forces 1 (Kanskje ikke så bra, men det jeg har mest minner fra)

Dark Forces 2

Republic Commando

Jedi Academy

Rebel Assult 2

Lenke til kommentar

KOTOR - Kanskje det beste spillet til XBOX.

Dark Forces 2 - I de fleste andre spill hvor man har mørke og lyse krefter, pleier de mørke å være morsomst. Her er det omvendt - prøv å runde det uten å drepe flere fiender enn spillmekanikken forutsetter (altså de få du må kverke før du lærer Force Pull + noen bosser). Da blir det rene puslespillet.

 

TIE Fighter - Det diggeste av romkampspillene. Funka fjell å spille med mus og tastatur.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

For meg er det ingen tvil. KOTOR er desidert det beste Star Wars spillene jeg noensinne har vært borti! :D Spesielt pga at det er et stort spill, det er brukervennlig, og man har muligheten til å velge om man skal være snill eller slem. Et stort spill som fortjener all "hypen" det har fått. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...