Flamme73 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Skriv favorittspillene av Star Wars her og gjerne skriv litt om deg og om det er multiplayer på den eller skriv opp noen bra Youtube Star Wars filmer sånn som det her. Skriv gjerne to :!: Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Star wars battlefront 2 http://www.youtube.com/watch?v=4wjko8dOARE Endret 3. mai 2007 av rawen100 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Star Wars - X-Wing vs. Tie Fighter Det var faktiskt et veldig bra spill, og ganske avansert. Ah the memories Endret 4. mai 2007 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Må si: Star Wars Galaxies! http://www.youtube.com/watch?v=qPFlRCiFYrA Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Star Wars Galaxies Pre-Cu Aller best CU Også veldig bra NGE Nokså bra JK3 var en favoritt... Endret 4. mai 2007 av Lubben Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 TIE Fighter. Det absolutt beste "space simulator" spillet noensinne. Selv om begge oppfølgerene (Xwing vs Tie fighter og Xwing Alliance) var teknisk bedre og samtidig støttet multiplayer, manglet de det godet gameplayet som Tie Fighter hadde. Intro: http://www.youtube.com/watch?v=cozXQbUh4U8 Gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=zooQz_nh1_s Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Knights Of The Old Republic 1 og 2. JK2 og 3. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Knights Of The Old Republic 1 og 2. 8554261[/snapback] Utrolig bra spill dette ja" Tie-fighter var en klassiker. Fantastisk spill! Lenke til kommentar
Moal Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Star wars galaxies PRE-CU nå swgemu. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Star Wars - Rebellion. Nokså ukjent strategispill fra 1997. Se for dere Star Wars - Empire at War uten muligheten til å ta del i bakkekamper, så har dere liten "oppfølger" med tanke på gameplay. Men Rebellion er bare *så* mye større (200 planeter om du velger største verden). Du kan sende kjente fjes som de aller fleste characters fra filmene (ep. IV - VI) ut på ulike oppdrag. Bygge flåter med stjerneskip og forflytte disse mye på samme måten som i SW - EAW, også det å ta del i kampen. Trene tropper og kjøre bakkeangrep (Dog uten mulighet til å styre disse). SW - EAW er kanskje litt lite likt hva en direkte oppfølger til Rebellion ville ha blitt, men det duger som en halv oppfølger i mine øyne. Finner ikke noe ingame på youtube bortsett fra de små filmsnuttene du får om du vinner spillet: http://www.youtube.com/results?search_quer...n&search=Search Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Personlig synes jeg Republic Commando var bra, selv om det var litt kort. Har ikke prøvd så mange av de eldre, men de høres bra ut. Endret 12. mai 2007 av lago Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hmmm. Vanskelig å velge noe, siden noe begynner å bli litt gammelt nå, men rangert ville jeg nok sagt. KOTOR 1 KOTOR 2 Star Wars Galaxies Dark Forces 1 (Kanskje ikke så bra, men det jeg har mest minner fra) Dark Forces 2 Republic Commando Jedi Academy Rebel Assult 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 KOTOR - Kanskje det beste spillet til XBOX. Dark Forces 2 - I de fleste andre spill hvor man har mørke og lyse krefter, pleier de mørke å være morsomst. Her er det omvendt - prøv å runde det uten å drepe flere fiender enn spillmekanikken forutsetter (altså de få du må kverke før du lærer Force Pull + noen bosser). Da blir det rene puslespillet. TIE Fighter - Det diggeste av romkampspillene. Funka fjell å spille med mus og tastatur. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 KOTOR 1 og 2. Aldri hatt en så deilig følelse, som da jeg spilte de spillene. Noe med de og stemningen, som sendte meg rett til himmelen. Rett og slett de beste spillene jeg har spilt. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jedi Knight: Jedi Outcast og Jedi Knight: Jedi Academy. Elsker gameplayet, og story. Går aldri lei. Lenke til kommentar
rase Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Star Wars: Jedi academy for historien. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jedi OUtcast: Jedi Knight 2, Jedi Academy og KOTOR 2. Herlig spill. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det desidert beste var uten tvil X-Wing. Å oppleve å skimme overflaten til Death Star allerede i 1993. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Etter å endelig ha spilt Jedi Academy er det mitt nye favorittspill. Sitter på lan nå og spiller mp konstant. Elsker lightsaber duels! Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 For meg er det ingen tvil. KOTOR er desidert det beste Star Wars spillene jeg noensinne har vært borti! Spesielt pga at det er et stort spill, det er brukervennlig, og man har muligheten til å velge om man skal være snill eller slem. Et stort spill som fortjener all "hypen" det har fått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå