Fisker Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Firefox, Opera og IE (?) har alle en egen søk-på-google-funksjon i browseren. Her kan man legge til flere søkefunksjoner, som wiki, imdb og lignende. Er det mulig å få en lignende funksjon til å søke i forumet? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er det dette du tenker på? https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=google Du vil evt. ha den mer synlig integrert i designet? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Nei. Det var sikkert litt dårlig forklart, men jeg vil ha en plugin som kan erstatte google-søkingen som er intrigert i FF. Der vil jeg ha en mulighet til å søke på diskusjon.no. Edit: Haha, har det vært flere enn meg som har brukt brukermodereringsfunksjonen til å velge "Dårlig, feil kategori", og så har førsteinnlegget blitt fjernet? Endret 3. mai 2007 av Fisker Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Aah, det hadde jo vært genialt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Dette har ikke noe med emnet å gjøre. Men hvorfor er jeg plutselig trådstarter? Dette er visst rettet opp nå. Ok, tror jeg skjønner. Er litt usikker på om det vil virke. Men i Opera kan du høyreklikke i en søkeboks og velge "Lag søk" eller lignende. Grunnen til at jeg ikke er sikker på om det vil virke er fordi forumsøk har en helt spesiell måte å søke på sammenlignet med andre søk. Men skal ikke si det for sikkert. Endret 3. mai 2007 av TSP Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Som sagt er det lett å ordne dette i Opera. Trur det vart laga ein plugin for Firefox tidlegare, men finn den ikkje igjen no. edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=3383750 Endret 3. mai 2007 av ttt Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Huh, takk, men den var tydeligvis litt utgått på dato. Jeg får den ikke til å fungere, i alle fall. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Den pluginen ble laget i perioden hvor IPB 1.x.x ble brukt. Nå har vi 2.0.x er derfor ikke veldig rart det ikke funker. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Her er det en forklaring på hvordan man lager sin egen search plugin til FF og IE, men jeg tror ikke det funker med opera. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 I Opera kan du bare høyreklikke i ønsket søkeboks for deretter velge "Legg til søk" helt nederst. Er det for enkelt for deg? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 sorry bruker ikke opera så det visste jeg ikke. er det noen som skjønner noe av hvordan man lager en search plugin på den måten? prøver/prøvde selv, men var for mye jeg ikke skjønte. skal se litt mer på det senere i dag. her er vel det jeg har: diskusjon.no.xml Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvis noen kunne ha lagd en slik så skal jeg kysse føttene til personen som får det til Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Hvis noen kunne ha lagd en slik så skal jeg kysse føttene til personen som får det til 8541493[/snapback] Nå er det bare såvidt jeg tør å legge ut linken, men ok. http://www.larschristian.com/search/ Edit: Er testet i Firefox 2.ettellerannet, og IE 7.ettellerannet Endret 6. mai 2007 av LarsChh Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Freakin' sweet, tusen takk. ;---D Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Takker så meget! og nå får du holde det du lovte b-real. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg klarte å lage en lignende greie for noen måneder siden, men nå er det jo allerede laget en. Bra jobbet. :] Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Fikset nettopp en æøå feil. Tror dere må installere den på nytt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvis noen kunne ha lagd en slik så skal jeg kysse føttene til personen som får det til 8541493[/snapback] Nå er det bare såvidt jeg tør å legge ut linken, men ok. http://www.larschristian.com/search/ Edit: Er testet i Firefox 2.ettellerannet, og IE 7.ettellerannet 8550020[/snapback] Damit!" Du må vaske deg på føttene først! *kysse* Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Greit. Nå føler jeg meg dum - jeg får det ikke til! Var det meningen at jeg skulle laste ned en slik søke-plugin på den siden det ble linket til over her? Så bare bilder, jeg. Og når jeg trykker på det bildene viser, får jeg ikke helt like alternativer. Er jeg dum, eller er det bare det at jeg er så lat at jeg ikke har oppgradert FF til versjon 2.x.x.x? Goscinny Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 du skal gjøre det som står på bildene. men for alt jeg vet kan det hende at det ikke går i tidligere versjoner av firefox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg