Gå til innhold

Forslag til bacheloroppgave i multimedieteknologi

Anbefalte innlegg

Noen som har en ide til bacheloroppgave til meg? Jeg studerer multimedieteknologi og vil gjerne ha en spennende bacheloroppgave til neste år.. :roll:

**emnefelt forandret av moderator**

Endret av macfjott
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å lage et nettbasert operativsystem?

8526818[/snapback]

er ikke dette allerede gjort? Mener det finnes, husker ikke hva det het. Noen som vet? lag noe annerledes, finnes altfor mye likt i dag, lag noe som de ikke forventer kanskje.

Hvis du ikke kan noen serversidespråk er det veldig greit å kunne:D

Lenke til kommentar
Hva med å lage et nettbasert operativsystem?

8526818[/snapback]

er ikke dette allerede gjort? Mener det finnes, husker ikke hva det het. Noen som vet? lag noe annerledes, finnes altfor mye likt i dag, lag noe som de ikke forventer kanskje.

Hvis du ikke kan noen serversidespråk er det veldig greit å kunne:D

8529555[/snapback]

"Operativsystem" :)

Finnes i mine øyne ikke noen lette / gode per i dag.

Lenke til kommentar
Noen som har en ide til bacheloroppgave til meg? Jeg studerer multimedieteknologi og vil gjerne ha en spennende bacheloroppgave til neste år..  :roll:

8526322[/snapback]

Studer trendene og lag en side ut av det. Litt rart at du ikke har noe innsikt i faget du studerer.
Lenke til kommentar
Noen som har en ide til bacheloroppgave til meg? Jeg studerer multimedieteknologi og vil gjerne ha en spennende bacheloroppgave til neste år..  :roll:

8526322[/snapback]

Studer trendene og lag en side ut av det. Litt rart at du ikke har noe innsikt i faget du studerer.

8553067[/snapback]

Rart jeg ikke har noe innsikt i det faget jeg studerer? Jeg HAR innsikt i det faget jeg studerer, på hvilket grunnlag kan du si at jeg IKKE har det? Dessuten studerer jeg ikke et FAG, jeg studerer mange fag, en linje ved navn multimedia, den inneholder det meste innen tekst, bilde og lyd.. Så JO jeg har innsikt i "faget mitt" og jeg KAN ordne en bacheloroppgave selv, ville bare høre om noen kom med noen gode forslag.. that's all... Trenger ikke komme med negative bemerkninger... Dessuten er jeg mye bedre på alt det andre, som ikke har noe med programmering å gjøre, derfor spurte jeg...

Lenke til kommentar

8526322[/snapback]

8553067[/snapback]

Rart jeg ikke har noe innsikt i det faget jeg studerer? Jeg HAR innsikt i det faget jeg studerer, på hvilket grunnlag kan du si at jeg IKKE har det? Dessuten studerer jeg ikke et FAG, jeg studerer mange fag, en linje ved navn multimedia, den inneholder det meste innen tekst, bilde og lyd.. Så JO jeg har innsikt i "faget mitt" og jeg KAN ordne en bacheloroppgave selv, ville bare høre om noen kom med noen gode forslag.. that's all... Trenger ikke komme med negative bemerkninger... Dessuten er jeg mye bedre på alt det andre, som ikke har noe med programmering å gjøre, derfor spurte jeg...

8554021[/snapback]

Virket bare ikke helt sånn med så lite utfyllende og forklarende førstepost :)

Lenke til kommentar

8526322[/snapback]

8553067[/snapback]

8554021[/snapback]

Virket bare ikke helt sånn med så lite utfyllende og forklarende førstepost :)

8554268[/snapback]

Joda jeg har jo litt innsikt, men det hele med bacheloroppgave er veldig nytt, så jeg skjønner ikke helt hvordan oppgaven må være. For å skrive en rapport på 40 sider må du jo forske og stå på litt liksom, det virker litt merkelig for meg da, men det blir vel klarere etterhvert :)

Lenke til kommentar

Jeg studerer multimedieteknologi, går andre året nå da. Det er ett ganske nytt studie, første kullet som går ut, går ut nå til høsten, så det er foreløbig bare tre klasser som har begynt på mmt.. Vi har lært: (veldig basic stortsett..)

-Flash - VELDIG basic

- Videoredigering

- Ta bilder

- Skrive artikler

- Programmering (hovedvekt på (x)html og css, (litt php/javascript som jeg

egentlig ikke helt forstår..)

- Å lage dvd'er i encore - blææ

- Planlegge og lage musikkvideoer, reklamefilmer osv (www.hint.no- ligger en hint-

reklame på forsida) (www.rogerandre.no) - ligger en

musikkvideo "another bottle of beer"

Mye planlegging og filming av små enmannsintervju til DDE-konserter osv, dvs veldig mye innenfor kamera og egentlig veldig lite innenfor programmering.. men vil kanskje prøve uansett, får se..=P

Neste år blir det fokus på lyd og 3D, men det er ikke noe jeg kan enda.. :D

Så det er ihvertfall det multimedieteknologi går ut på :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...