DJ_Dark Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tenkte jeg skulle lage en tråd der folk kan nevne nye varer som man finner i butikkhyllene. Hva er vel bedre enn nye ting, som i tillegg er gode? Gi oss info om varene og din mening om dem! Kan starte selv. Funnet 3 ting bare i dag Superchips med dill -> Enda ikke smakt pga tannlegebesøk i dag Fanta Free - Mango -> Enda ikke smakt pga tannlegebesøk i dag Fanta Free - Tropical Citrus -> Enda ikke smakt pga tannlegebesøk i dag Tenkte jeg skulle ta en tur i butikken og smake på disse tre tingene i morgen. Lenke til kommentar
nets Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Den superchipsen med dill er kjempegod! Og en annen ting jeg nylig har oppdaget er Fanta Free med epplesmak eller no, den er kjempegod Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Fanta Free - Apple & Pear. Den er god ja. Smakte den for en god stund siden i Sverige Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Laban - Sure skrikerunger fra Nidar. Litt annen konsistens enn de vanlige seigmennene fra Nidar, litt fastere og dermed bedre synes jeg Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Eple-fantaen smaker jo helt forferdelig! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Eple-fantaen smaker jo helt forferdelig! 8525603[/snapback] Neinei, der tar du feil! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 den nye fantaen, smaker faktisk ganske greit, sånn champange/mozell brus aktig smak... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 den nye fantaen, smaker faktisk ganske greit, sånn champange/mozell brus aktig smak... 8527884[/snapback] Det er akkurat det den ikke gjøre. Den smaker muligens litt mozellaktig het i begynnelsen før du merker den ekle kvalmende falske eplesmaken, som egentlig ikke har noe med eple å gjøre. Etterpå kommer ettersmaken der du tydelig merker at det ikke var noe sukker i driten. Fysj, for noe tull. Dummeste Coca Cola Company har kommet med. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 den nye fantaen, smaker faktisk ganske greit, sånn champange/mozell brus aktig smak... 8527884[/snapback] Det er akkurat det den ikke gjøre. Den smaker muligens litt mozellaktig het i begynnelsen før du merker den ekle kvalmende falske eplesmaken, som egentlig ikke har noe med eple å gjøre. Etterpå kommer ettersmaken der du tydelig merker at det ikke var noe sukker i driten. Fysj, for noe tull. Dummeste Coca Cola Company har kommet med. 8528180[/snapback] Dummere enn Vanilje Cola? Tror ikke det... Synes den er god jeg. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 ny superchips sier du?? når du leser dette er jeg på vei til butikken Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Eplefantaen er jo knallgod! Den med Tropical Citrus gav en ekkel ettersmak, men ellers en helt ok brus. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Eplefantaen er jo knallgod! Den med Tropical Citrus gav en ekkel ettersmak, men ellers en helt ok brus. 8528496[/snapback] Den smaker som en eller annen drikke.. Scweppes kanskje? Har igjen å smake Superchipsen og Mango fantaen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er sikker på at eplefantaen slår Dr.pepper. Det er helvete i flaske det . Smaker som riskrem. Tok noen slurker av fanta thrill her om dagen. Det smakte råttent. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 dr. pepper smaker som loveharts (sånne greier det står "i love you" i og sånn) noen som har smakt tyrkisk pepper mini? Lenke til kommentar
Superior Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Superchips med dill var grei nok, men den med salt er bedre. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 eplefantaen gikk jo ut av produksjon noen uker etter den slapp ut på markedet.. er den kommet tilbake nå? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Laban - Sure skrikerunger fra Nidar. Litt annen konsistens enn de vanlige seigmennene fra Nidar, litt fastere og dermed bedre synes jeg 8524617[/snapback] Pluss at de er sure Nam! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 eplefantaen gikk jo ut av produksjon noen uker etter den slapp ut på markedet.. er den kommet tilbake nå? 8533422[/snapback] Vi får den inn hos oss i alle fall.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Tannkrem med sitronsmak. 8533983[/snapback] -- Superchips med dill = nam! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå