Magnus Holm Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Noen som vet hva det vil si å betale med "check or money order" på Amazon.com? Betyr det at jeg må overføre via nettbank? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ja, om banken din støtter valutaoverføring til utlandet. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Men hvor skal jeg sende pengene? Amazon gir meg bare en adresse til å sende sjekken... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Betal med Visa, du, det er så enkelt så. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 And what do you think my age is? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 And what do you think my age is? 8530751[/snapback] Få en av foreldrene dine til å bestille for deg? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Det er også mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå