Mr Walrus Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hei, Jeg lurer på Hvor jeg kan få kjøpt tegneserier til en rimelig pris på nettet,, mvh Noobish_geek Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det kommer nok litt an på hva slags tegneserier du er ute etter. Eneste plassen jeg kan komme på i farten er Outland.no, men de er ganske dyre, dessverre. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Er ute etter Marvel, Ikkj No Anime eller Mange.. just SuperHeroes Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Seriebutikken sender til deg om du skriver en e-post. Det er ingen webshop i den forstand, men bare fortell hva du vil ha utifra utvalgslistene på siden, og du får bladene etter få dager. Anbefales. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Takker.. Ser bra ut dette Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Takker.. Ser bra ut dette 8514215[/snapback] Bare hyggelig. En god anbefaling er å alltid stave navnene på seriene korrekt når du sender en bestillingsmail til Sven, butikkeieren. Han blir alltid litt irritert over folk som "bestiller serier de ikke engang kan navnet på." Lenke til kommentar
Inisen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Outland har en god del Manga om du er ute etter det Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Avalon har vel kanskje ikkje så veldig godt utval, men dei selger i alle fall tegneserier på nettet Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Mile High Comics (milehighcomics.com) er en god butikk. De har enormt mye tegneserier, og stadig vekk gode tilbud. Det eneste som er litt turn-off er fraktprisen dersom du vil ha bladene raskt, men her får du blader til topp kvalitet og lav pris. Lenke til kommentar
Stoyrm Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) hvis du er ute etter manga, er dette uten tvil det beste alternativet, anbefaler alle å handle på: http://www.capris.no norsk side som selger bra bøker. kjøpte Claymore og Berserk der. Sparer ca 50 kr boka på berserk, 20 kr per claymore bok, dette er i forhold til outland though Endret 19. august 2007 av Stoyrm Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 hvis du vil ha blader og ikke TPB så er det ikke vist å se på de norske butikkene engang Lenke til kommentar
Churchill Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Handler ofte igjennom bokkilden.no og bokklubben.no, men har i det siste begynt å ty til thebookdepository.co.uk. Mye større utvalg og mye rimeligere priser. Er ikke toll på bøker ser dere, så man kan handle til krampa tar en fra utlandet. Eneste er at seriene blir på engelsk. Foretrekker dem på originalspråket, så for min del gjør det ingenting. Lenke til kommentar
tors12 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hei Folkens. Ser dere diskuterer nettbutikker som selger tegneserier. Har startet en nettbutikk comic.no, (7 måneder gammel) hvor jeg prøver å bli et greit alternativ til Feks Avalon. Er vel egentlig bare såvidt begynt å få opp utvalget. Men satser også en del på forhåndsbestillinger hvor jeg prøver å legge meg så langt ned i pris som mulig uten å tape på det. Har en søkbar utgave av Previews hvor en finner det meste av det som kommer ut av amerikanske tegneserier de neste månedene. Håper denne butikken kan falle i smak. Vil også gjerne ha tilbakemeldinger på hvilke blader som bør være i en tegneseriebutikk. Prøver å ta inn hele serier av enkelte blader som jeg synes er kule.Men smaken er jo ikke lik for alle så det hadde vært greit med noen tips. Dere finner butikken på Comic.no-Amerikanske tegneserier Lenke til kommentar
Bankhead Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 noen som har noen gode nettsider/butikker for å anskaffe frank millers batman? og watchemn etc. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 noen som har noen gode nettsider/butikker for å anskaffe frank millers batman? og watchemn etc. 9564027[/snapback] Mulig at de har den på milehighcomics.com. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Outland har alt av superhelt-blader og bøker også. Ikke bare anime og manga. Det er uendelige lange hyller med marvel-bøker og blader der. Må huske at de holdt på lenge før denne anime-maniaen kom til Norge også. Endret 25. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 hvis du er ute etter manga, er dette uten tvil det beste alternativet, anbefaler alle å handle på: http://www.capris.no norsk side som selger bra bøker. kjøpte Claymore og Berserk der. Sparer ca 50 kr boka på berserk, 20 kr per claymore bok, dette er i forhold til outland though TAKK! Dette virker som en flott side. Fin pris var det også, og gratis frakt så sant man kjøper for over 195 penger (ikke noe problem det!) Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har noen en side som selger Elfen Lied, Hellsing og Fate Stay Night? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå