Hammerdown Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Ønsker kritikk på dette paddebildet mitt. Føler det er noe som mangler/ikke stemmer ved bildet slik at jeg blir orntlig fornøyd. Kritikk!! Endret 30. april 2007 av Hammerdown Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Eeehm, og hvor er bildet? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Dobbel posting av tråd? Hva med heller og redigere inn bildet i den ene av dem? Lenke til kommentar
Hammerdown Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Er ikke bare bare å legge inn bilde.. heh Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Helt greit motiv, bilde og slikt.. En ting, glinsingen og refleksjonene fra sola på ryggen til frosken blir litt forstyrrende. Og et lite tips: Resize bilde før du laster opp Lenke til kommentar
Øyvind L Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg synes det var altfor mørkt. Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 At det er mørkt er nødvendigvis ikke noe negativt, men med sollyset på ryggen blir kontrastene for store, og fokuset trekkes mot gjenskinnet, i stedet for hodet på padden. Det ville muligens ha holdt med å ha tatt bildet med solen i ryggen, eller kanskje blits. Jeg ville også brukt en noe mindre lukkeråpning for å også få det andre øyet i fokus, evt. flyttet kameraet litt mer ned og mot venstre for å få frem mer av hodet og uttrykket til padden. Det hadde også hjulpet for å få øynene i samme dybde og fokus. Det er lettere å få livlige bilder når kameraet er rettet rett mot (eller helst litt oppover mot) motivet. Selv føler jeg at bilder som er tatt ovenfra på denne måten ikke er så fasinerende nettopp fordi det er det perspektivet man vanligvis har når man ser de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå