bizarro_per Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har en HP dv9271ea som jeg nettopp har mottatt. Vista premium er inst og alt av oppdateringer er på plass. PC'en er helt super (bortsett fra litt kompabiltets prob med vista og div prog...), men med jevne og ujevne mellomrom dukker det opp en info boks fra HP som heter "enkle internett tjenester". Der får jeg tre valg: 1 se de siste nett tjenestene 2 minn meg på det senere 3 Ikke hvis denne meldingen igjen. Jeg klikker 3 og neste og boksen forsvinner. Men bare for ei stund. Så kommer den plutselig tilbake. Hurra! Har prøvd alle valg men den gir seg ikke. Noen som har en idè om hvor jeg kan deaktivere/avinst denne funksjonen? Har sendt mail til HP men de har ikke svart enda. Noe i services.msc? hjelp, blir gal av å trykke på den. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg vet ikke hvordan HP har gjort det i Vista, men i XP kunne man fjerne dette i "legg til/fjern programmer"-menyen. Er så lenge siden jeg slettet dette selv, så jeg husker ikke eksakt navn, men bare ta en sjekk gjennom listen... Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 finner ikke noe der som jeg synes passer. Lenke til kommentar
neea Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg har akkurat samme problem.. denne idiotiske boksen dukker opp hver halvtime.. vær så snill noen hjelp.. ligger ingenting inne på oppgavebehandleren som ligner på noe av dette.... Lenke til kommentar
neea Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 1. Logg ut, så inn. 2. Gå til c:/program filer/Hewlett-packard/sdp. 3. Endre navn på denne mappen. Til hva som helst. At ting skal være så vanskelig sliti med dette nå en god stund Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Fikk svar fra Hp. Du kan bruke neea sin metode, eller gå inn på oppgaveplanlegging - klikk på oppgavebehandlingsbibliotek. Klikk på HP (internett ett eller annet). Velg slett. Fungerte fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå