Gå til innhold

Råd Til Ny Sykkel


DaEvil1

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på to ting. En, hvilke sykler er å anbefale som koster mellom 10.000 og 20.000? Jeg kan om nødvendig være villig å gå opp til 25.000 i pris om det er verdt det.

 

Sykkelen jeg er på jakt etter bør helst være behagelig, solid, god på det meste fra medium røft terreng til fin asfalt. Vet ikke om manfår sykler i godt rustfritt materiale til den prisen, men hvis man får det, er det å foretrekke. Den må ikke være aerodynamisk eller en konkuransesykkel men den bør ikke ha noen problemer med farter over 50-60 km/t. Det hadde også vært gøyt om sykkelleverandøren har lett tilgjengelig reservedeler og ekstrautstyr.

 

Det er ihvertfall det jeg helst vil ha, men vet ikke om pengene mine holder til noe av slik kvalitet.

 

Er ikke helt sikker på det med sykkeltyper, men det jeg er på jakt etter er nok noe i dur av en Hybrid Sykkel. Hadde vært en fordel om den hadde hatt hvilestyre i tillegg.

 

Det andre jeg lurer på er korsryggen min. Jeg har syklet hele livet mitt, men bare gjort det som seriøs trening de siste 2 årene. Og jeg merker en slags lett smerte i ryggen når jeg står opp på sykkelen og skal "klatre". Ellers har jeg ca. null problemer med ryggen. Er det et problem med ryggen min, sykleteknikken min eller meg sykkelen, eller en blanding? Funker slike korsettlignendes ting til å rette opp slikt?

Endret av Hwoarang
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hehe, takk for tipset, men er litt sent nå. Endte opp med en Cannondale Touring sykkel. Ser ut til å passe meg perfekt. Akkurat den sykkelen jeg har lett etter uten å ha visste det rett og slett. Kostet en god slump (12000), men var vel verdt det slik jeg ser det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...