Variable Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Hola Fans Dette er en international site, men håper på få mannskaper av norsk art. Conanonline.net er nå oppe å kjører. Den er ikke fullt 100% klar. Har en del småplukk, og jeg tar gjerne i mot inputs på hva som er bra/dårlig. Forumet er sånn passe oppe å går. Trenger innspill. Registerings/Profil systemet er ikke 100% enda, men brukere vil ikke bli borte ved endringer i det. Eller er det masse bilder. Lagt opp de fleste videoene vil jeg tro. Brukt en del tid der. Så innspill på forum eller mail admin (at) conanonline.net Trenger folk som kan hjelpe til med publishing av nyheter osv. En forum moderator til å starte med. GFX/CSS expert fiksing av småfeil i template osv. Lage mer conanstemning på ting. Jeg har brukt mye tid og penger, og håper på at dette slår ann Husk å sjekke spamfolder viss du ikke får activation mail btw Chris Endret 26. april 2007 av chrda Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Nice side! Konge med sånne fansites. Lykke til med prosjektet! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Dette ser bra ut, tror dette kommer til å bli bra! Men registrerte meg, og har ennå ikke fått email? Lenke til kommentar
Variable Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Sjekk spamfilter til mailen din, kanskje dne ligger der. viss ikke send meg username som pm her skal jeg aktivere den Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Stenges, da dette anses som reklame og bryter med retningslinjenes punkt #6. Eventuelle reaksjoner på moderering tas via PM eller ved å rapportere dette innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg