KKake Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jau, har fulgt med på "The Chipboard Dream" av Goscinny som er blitt min helt ^^. Og har derfor også lyst til å lage mitt eget sponplatekabinett, men er ikke helt sikker på om jeg allerede skal bruke en ramme jeg har (bilder under) på grunn av jording, eller er det trygt med en treramme, vil liksom ikke at de nye delene jeg skal kjøpe til kabinettet blir ødelagt? Bilder av ramma her (forresten, ytre mål er 43cm høyt, 48 langt og 19 bredt): ... Det hvite lokket er et rom til en 80mm vifte Lokket åpent Baksiden Feste til skjermkort etc. HK-brettet åpent. Har også noen skisser, men de er på papir, men hovedtemaet jeg har tenkt for kabinettet er sort og grønt, med hele kabinettet sort og grønne vifter og lys inni. Har tenkt til å ha to 80mm eller èn 120mm vifte i fronten, èn 120mm på siden, èn 80mm i det lokket ved hardiskene, og to 80mm bak. Kom gjerne med innslag og forslag Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Har nå kommet fram til at jeg ikke skal bruke den ramma og heller bare skru sammen sponplatene, har også laget en enkel skisse i SKethUP (kan bedre, men PCen jeg sitter på suger balle). Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Heisann, Arekey. Gøy med flere treprosjekter! Den viften på samme side som plexi-glasset; er den til kjøling av harddisker, eller? Hva slags tykkelse skal du ha på platene? Goscinny Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Den ved siden av plexien er til kjøling av harddiskene ja Skal bruke 1 cm tykke plater. Lenke til kommentar
arnakke Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Arekey, jeg likte "metalkabinettet ditt, særlig hovetkortplaten; kan du opplyse hvilken produsent og modell det er tale? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Desverre, jeg aner ikke hvilket merke eller modell det er, kjøpte kabinettet (med pc inni) brukt, så jeg vet ikke så mye om kabinettet, utenom at når det var helt var det relativt styggt, spesielt på grunn av fargen (hadde nok sett bedre ut i sort da). Men skal se om jeg finner det på en eller annen nettbutikk. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Vil bare ønske deg lykke til med prosjektet. Var ikke noe jeg kunne gi noe serlig konstruktiv kritikk på enda... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Skisser og planer så langt ser veldig bra ut Stå på ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå