Gå til innhold

Skal ha kun ett spill! (PS3)


Luc1fer-

Anbefalte innlegg

Hei alle..

 

Vet at det har vært den del tråder oppe tidligere vedrørende dette emnet, men jeg vil gjerne starte mitt eget for å få anbefalt et spill til meg selv og for å få litt bedre oversikt over hva folket mener.

 

Jeg bestilte i går PS3, og får den lørdag. Skal også ut på lørdag for å kjøpe kabler (HDMI, Digital-Lyd osv), og da stikker jeg kanskje innom et sted for å kjøpe et spill også.

 

Saken er at jeg ikke har kjøpt PS3 kun for spilling, og legger så lite som mulig i selve spillene da jeg ikke har så mye penger. I fremtiden har jeg kun tenkt til å kjøpe GT HD, Gta IV og Pro Evo Soccer 7. Kanskje også CMR: Dirt.

 

Saken er nå, hvilket spill vil dere anbefale som har best holdbarhet og underholdningsverdi. Jeg er veldig glad i realistiske spill, hvor jeg virkelig kan få noe igjen for spillet. Her står dere helt åpent, men kan ikke nekte for at jeg ønsker meg et racing spill.

 

Så, hva mener folket?

 

EDIT: Bør kanskje legge til at jeg ikke er en stor fan av FPS/Skytespill på konsoll

Endret av LuciferNykirke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kikket litt på formula 1 og motorstorm, og med mindre folk kommer med noen konkrete forslag til noe annet så blir det nok et av de..

 

Har også prøvd FNR3 på X360 og ble imponert, men er redd for at det kan bli litt kjedelig i lengden.

 

Offtopic: H.M.Kongen, jeg så på signaturlinkene dine at du er fra Horten og har Infineon på sida di. Du jobber vel ikke tilfeldighvis på Sensonor i Horten?

Lenke til kommentar

Av køyrespel meiner eg Motorstorm er best. Det er ikkje akkurat ein simulator, men fysikken heng i alle fall sånn passeleg på greip, og der er masse spenning. Dersom du er ute etter noko som skal vare lenge, kan kanskje Tiger Woods passe. Bror min driv fortsatt og spelar TW 2005 på PS2-en, sjølv om det må vere minst 2 år sidan han fekk det. Sånn passe realistisk er det vel òg.

 

Ellers vil eg minne om dei nedlastbare spela vi har fått i denne generasjonen. Ein kan finne nokre godbitar til ein svært behageleg pris der. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Ok.. Har selv spilt en del TW 2006 og 2007 på PC, og jeg må si jeg er ganske imponert over spillbareheten og realismen i det spillet. Dog har jeg blitt litt lei av hele konseptet så jeg tviler på at det er aktuelt.

 

Jeg er kanskje litt plagsomt nøye når det kommer til detaljer, og hvis motorstorm er helt urealistisk i forhold til høye hopp og harde kræsj så blir det også uaktuelt.

 

Men for all del, om det spillet er utviklet med en god fysikkmotor, og spillet kan gi meg mye for pengene så er det jo positivt. Det trenger ikke være realistisk for å være gøy, noe blant annet flatout har vist meg.

 

Samtidig så synes jeg at det er gøy med situasjoner jeg kjenner igjen fra det ekte livet, og derfor så blir Formula 1 litt stilig, så lenge alle lisenser og biler er på plass..

 

Noen som vet om begge spillene (F1 og Motorstorm) ligger ute til nedlastning? Altså, demo..

Lenke til kommentar

Har både prøvd Formula 1 og Motorstorm, men har ikke PS3 selv :)

Formula 1 virket veldig bra, realistisk, super grafikk og veldig god kontroll. Motorstorm virket også veldig bra. Elsker spill der jeg kan "rive" opp gjørma.

 

Men var det ikke noen på forumet her som hadde hatt problemer med at Formula 1 frøs seg fast i TVen?

Lenke til kommentar

Dessuten har jeg en LCD tv, så det bør ikke by på for store problemer gitt..

Selvom jeg har hørt enkelte tilfeller, så er det vel ytterst sjelden..

 

Har hatt pc'n stående på pc'n med samme bilde i over et døgn uten å se noe form for frysninger, så det går nok bra.

 

Har forresten bestemt meg for at jeg laster ned begge demoene samt GT HD i helgen, og koser meg med de. Da kan jeg jo bestemme meg neste uke..

Lenke til kommentar

Etter min mening syns jeg Resistance : Fall of man er det med best holdbarhet.

På grunn av god grafikk lang og bra historie + online delen som gjør at jeg spiller hver dag.

 

Edit : leste ikke at u ikke likte FPS doh! :wallbash:

 

Da er vell Motorstorm beste valget

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Offtopic: H.M.Kongen, jeg så på signaturlinkene dine at du er fra Horten og har Infineon på sida di. Du jobber vel ikke tilfeldighvis på Sensonor i Horten?

8476432[/snapback]

 

 

Jo,det gjør jeg faktisk..Kjenner du noen der eller jobber du der selv?

8478879[/snapback]

 

Hehe, når jeg skrev åpningsinnlegget så satt jeg faktisk på Norspace, som er nabobedriften deres.. Litt artig det der..

 

Du har vel ikke tilfeldighvis en av spilla da? Kanskje det hadde vært mulighet for å få låne en av de ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...