Chatrine17 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Bestilte min i6400 i går. Mener det stod at leveringstid var ca 7-10 dager. Greit nok det, men da jeg mottok ordrebekreftelsen var estimert dato oppgitt til å være 21. mai! Nesten en måned senere altså. Noen som har erfaring med tilsvarende? Tar det virkelig så lang tid? prøvde å ringe dell nettopp men detvar jo selvsagt stengt... mvh Chatrine Lenke til kommentar
nets Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det tar ca. 2 uker fra delene blir satt sammen i danmark til den store fine dell lastebilen stopper utenfor huset og banker på Du har også pakkesporing internt i dell sine systemer hvis du logger inn på sidene dems. Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 javel, håper du har rett Og hvis jeg ikke er hjemme når "dell-bilen" kommer så...legger de den på posten? Sikkert et jævla dumt spørsmål... Lenke til kommentar
brg Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det tar ca. 2 uker fra delene blir satt sammen i danmark til den store fine dell lastebilen stopper utenfor huset og banker på Du har også pakkesporing internt i dell sine systemer hvis du logger inn på sidene dems. 8471061[/snapback] Dette forutsetter at de har delene på lager har selv bestilt 4 maskiner fra Dell de siste årene og har opplevd leveringstid fra 7 dager og opp til 4 uker. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 javel, håper du har rett Og hvis jeg ikke er hjemme når "dell-bilen" kommer så...legger de den på posten? Sikkert et jævla dumt spørsmål... 8471106[/snapback] I Trondheim leverer Schenker pakkene fra Dell. Da får du sms fra de om du at pakken din er kommet, også kan du ringe og avtale leveringstid om den opprinnelige ikke passer. Lenke til kommentar
nets Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 javel, håper du har rett Og hvis jeg ikke er hjemme når "dell-bilen" kommer så...legger de den på posten? Sikkert et jævla dumt spørsmål... 8471106[/snapback] Nei, du må faktisk vere hjemme for å mota pakka. De ringte meg på forrhånd for å forsikre seg om at jeg var hjemme. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 bestilte samme pc fra dell. tok vel litt under 2 uker tror jeg. Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Må være hjemme? Var det en spøk? Teiteste jeg har hørt. Jeg jobber offshore (nei jeg er ikke 17 år) og er bortreist halve året (uten mobil). Kan de ikke bare levere den på posten slik som "normale" folk? Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Raskeste jeg har fått er 4 dager. Normalen er 2 uker. Tror du kan avtale levering til posten hvis du ringer Dell. Lenke til kommentar
brg Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Må være hjemme? Var det en spøk? Teiteste jeg har hørt. Jeg jobber offshore (nei jeg er ikke 17 år) og er bortreist halve året (uten mobil). Kan de ikke bare levere den på posten slik som "normale" folk? 8471489[/snapback] Du kan hente selv hos Linjegods/Schenker. Eller avtale med dem om når du skal få den levert. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 8 dager tok det da jeg bestilte. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hos meg tok det nesten 3 uker. Lenke til kommentar
nets Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Mulig du kan lage en avtale som han andre karen sier, evt. få en venn til å ta den imot mens du er borte. For du kan jo endre leveringsadressen med en telefon til dell. Lenke til kommentar
mari1 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 har ventet 1 mnd på en bærbar hos dell Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Ser ut som om det går veldig kjapt for meg. I følge ordrestatusen så var maskina på vei til meg allerede i går. C Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg besillte en Dell I6400 den 22 april, den 24 april var maskinen på tur ut døren til Dell. Mer informasjon Bestillingsdato: 04/22/2007 Estimert leveringsdato 05/25/2007 Faktisk forsendelsesdato: 04/24/2007 Det jeg ikke skjønner er Estimert leveringsdato.. 25 mai ? høres jo sykt ut.. 1 mnd fra Dell sin fabrikk og opp til meg.. selv posten norge klarer bedre. Men nå vet jeg at den ligger i Copenhagen i Danmark.. så den kommer vel til norge i morgen eller noe slikt. Schenker sier forøvrig, ETA den 3 mai 2007. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Har du fått maskinen? Fikk min igår. Klokken 20.00 ringte det på døren, og der kom 2 pakker til meg fra Dell Tidligere på dagen ble jeg oppringt av Schenker som avtalte når de kunne komme, senere fikk jeg en melding på telefonen om at pakken var lastet opp og klart for utkjøring. Knapt bedre kan jeg tenke meg at det kan gjøres. Ikke noe Posten Norge dette nei. Så for meg gikk det 9 dager fra bestilling til maskinen var i hus. Endret 3. mai 2007 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå