Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Guide: Slik får du bedre kjangs på damene!(BASIC)

Anbefalte innlegg

Guide: Slik får du kjangs på damene! (BASIC)

Med dette skriver jeg en guide som kanskje kan hjelpe deg til å få større kjangs på damene! Denne guiden er skrevet på grunnlag av erfaringer og kunnskap. Det kan selvfølgelig hende at du får dårligere drag og omvendt. Det jeg mener er at det funker for MEG. Så denne guiden brukes på eget ansvar!

Utseende:

Det er ikke alle som er født med et perfekt annsikt og en deilig kropp. Så de tingene vi ikke kan gjøre noe med GODTAR vi (En får værra som en er, når en itte vart som en sku – Ole Ivars). Det gjelder utseende ditt. Kroppen KAN du gjøre noe med. Du kan begynne å trene selvsagt og spise sunt, men jeg har ikke tenkt til å gå inn på det. Jeg vil fortelle deg en del tips på hvordan du kan forbedre det du allerede har.

Hvorfor er klær og sånt viktig? Hvorfor kan ikke jenter like deg for den du er, din personlighet og vennskap? Dette er den største feilen dere tar. De fleste tror at jenter vil ha dem for hvem de er. For å forklare dette kort; Rene (kule/fine) klær, god hyigene osv er viktig. Hvis du hadde vært jente og møtt på en gutt med Brad Pitt (eller hvem som helst folk syns er kjekk) utseende, men som lukta dritt, hadde flekker etter mat på t-skjorta med masse hull i, gule tenner, dårlig ånde og masse kviser... Ville du hatt en one-night stand med han, eller en gutt med normalt (eller under - feit) utseende som var REN?!

Her er en liste med ting du kan gjøre for å se bra ut. Gjør du ikke det blir det lagt merke til. Jenter observerer bittesmå detaljer du selv aldri noen gang hadde tenkt på. (Kan være et hårstrå på skuldra, og de legger merke til det!)

Fiks håret ditt! Klipp deg og få en kul hårstil som du liker selv. Trenger jo ikke å være noe stort... Bare kort hår som du fikser opp med vox osv. (Pass på så du ser bra ut bakfra også! Ikke bare foran!)

Dusj hver dag!

Klipp neglene dine (Både på hendene og på beina)

Deodorant, parfyme osv. (Finn en du syns lukter godt!)

Nesehår?

Puss tenner

Få brunfarge! Sol deg, nå som det snart er sommer blir det ikke noe problem.

Rene sko! Ikke noe tåfis!

Extra tyggis (eller hva enn du vil ha) mot ånde!

Eneste håret du skal ha på kroppen er på hodet, under arma og kanskje litt i skrittet! (Er ikke SÅ morro å se ut som en baby der nede, så derfor gidder jeg ikke shave bort alt, trimmer det en del bare)

Klær:

Man kan tenke at hvordan du skal kle deg kommer ann på hva slags jenter du liker. Liker du jenter som kjører Harley motorsykkel, så burde du kanskje kle deg i skinnbukser osv. Men for å ta den normale jenta da. Hun vil nok at du skal se ut som at du har litt peiling på mote og er REN(!) osv.

Men man må selvsagt tenke på seg selv. Hva man liker selv av klesstiler! Å kle seg bra hjelper deg på mange måter. Når du går i dine beste/fineste klær, føler du deg best/finest! Dette hjelper MYE på selvtilliten din. Når du føler deg best, oppfører du deg best! Når du er i en klesbutikk neste gang og du er usikker på hva du skal kjøpe, så spør en av de som jobber der om de kan finne et plagg til deg!

Kjekke ting å ALLTID ha i lommene:

Tyggis og andre ting mot ånde

Kondomer

Klinex (tørkepapir)

Lighter (Om ikke du røyker, så gjør andre det)

Penn (Kjekt å ha)

Hjemme:

Hold ALLTID leiligheten din ryddig og nyvasket. Re opp senga di, ta oppvaska osv, hver dag! Du vet aldri når du får damebesøk. Tips til innredning må dere spørre noen andre om.

Uvaner:

Her er en liste med uvaner du MÅ vende av deg:

Slutt å tro at hvis du forteller en jente at du liker ho, så vil det funke! For det gjør det ikke. Ikke hør på triste kjærlighetssanger og tro at hvis du kjøper all verden til ho, så vil ho like deg. Hvis det funker, så er det bare fordi du er en fyr som jenter generelt syns er drit sexy.

Hvis det går dårlig med en jente du har «prøvd» deg på, så ikke tenk over ho noe mer. Du blir bare ødelagt i hue og selvtilliten synker. Og du kommer til å bli avvist MANGE ganger nå i starten. Tenk på hva du skulle gjort annerledes, hva du gjorde galt, prøv å endre på det og gå ut på nytt og prøv deg på flere jenter. Det som er lurest for DEG er å ha hvertfall 5 jenter på en gang som du «dater», for hvis det går dårlig med èn så har du 4 andre igjen! Da tar du det ikke så nær deg.

En liste med ting du IKKE burde gjøre:

1.Raske bevegselser, stive skuldre og å ta deg selv for seriøst eller være sofistikert (ikke le eller være avslappet) forteller jenta at du er usikker/nervøs osv.

2.Snakke for fort! Du er redd for at folk vil slutte å høre med mindre du forteller dem noe intressant før de drar fra deg!

3.Le av dine egne vitser! Hvis ingen ler av det du sa som skulle være «morsomt» så ikke dekk det til med å le selv.

4.Å si «Ikke sant?» (e.l) etter du har fortalt noe. Da søker du etter «godkjennelse» på at de andre er enig i det du sa. Du er usikker på deg selv. Ikke mye selvtillit!

5.Stå med beina inntil hverandre. Du viser at du er redd for å gå inn på andres personlige omeråde. Stå med en halvmeter mellom hvert bein! Selvtillit!

6.Snakke for mykt eller for høyt. Eksempel: Gutter med høy status er ikke redd for å bruke stemmen sin, MEN å snakke altfor høy blir sett på som å overdrive.

7.Sveive rundt med hender og armer når du snakker. Du prøver å holde oppmerksomheten fra gruppa (Noen ganger kan det være greit, men stort sett er det en form for å kvalifisere deg selv).

8.Lene deg inn når du skal snakke til noen. For ivrig etter å snakke. ALDRI len deg inn uansett hvor høyt det måtte være rundt dere! Få henne til å lene seg inn eller bare drit i det.

9.Rette deg mot henne (føttene mot henne) før ho har fortjent det. Du er altfor ivrig etter å bli kjent med ho FOR fort. (Dette gjelder selvsagt sånn istarten hvis du ser en jente du vil ha kontakt med. Ikke jenter du kjenner fra før av!)

10.Jage henne hvis hu går. Å håpe ho vil høre på deg. Hvis en jente flytter seg vekk fra deg, flytt kroppsspråket ENDA lengre vekk fra ho, så ho vill bli trekt tilbake... ikke jag henne!

11.Ikke trekke tilbake når hu gjør noe du ellers ikke ville akseptert av noen andre. Du prøver for hardt å dra ho.

12.Svare på spørsmål for fort/tidlig. For mye interesse i samtalen.

13.Snu hodet mot henne med EN gang ho sier noe til deg. For ivrig i samtalen. Så hvis hodet ditt er retta mot noen andre, og en jente sier noe til deg, snu det sakte mot henne.

14.For ivrig etter å gi oppmerksomhet til det ho sier, og si «Hva?/Hæ?» hvis du ikke kan høre hva ho sa. For mye interesse i hva ho forteller. Bare fortsett samtalen, bare ikke si «Hæ?/Hva?»

15.Vente på ho hvis ho går noe sted for en grunn (Som «Jeg går på do, vent her»). For ivrig i samtalen. Hvis ho går på do, sørg for at du er i en annen setting når hu kommer tilbake.

Dette var grunnlegende. Jeg valgte å heller nevne ting du ikke bør gjøre når du skal sjekke opp jenter, fremfor å forteller HVA du skal gjøre. Dette er en BASIC guide. Etter du har lært alt jeg har skrivd her og fått det til å sitte inni hodet ditt, da drar du på byen og møter damer! Uansett om kvelden ikke ender opp med at du ligger med 3 jenter samtidig, så har du hvertfall fått litt erfaring og har lært litt om hva som funker og hva som ikke funker. Du er sosial, du trener på å snakke med jenter. Er det noe du trener på, så blir du god til slutt!

Lykke til. Hvis du følger denne guiden, så er det bare å komme tilbake og fortelle åssen det gikk, så kan jeg gi deg tilbakemelding på hvordan du klarte deg, hva du ikke burde gjort, og hva du burde gjort osv. Men som sagt.. Ikke stol på meg, for jeg forteller bare ting jeg selv har testet ut med positive resultater! Ikke dermed sagt at dette funker for deg, men mest sansynlig, hvis det ikke gjør det, så har du gjort noe annet galt.

BTW:

En åpningsreplikk kan du finne på selv. Det kan være f.eks "Tyggis?"

En annen ting; Når du har fått god kontakt med jenta du møtte på.. Så etter maks en time(!), så sier du at du må dra, og så går du, men i siste lita så snur du deg og sier: "Forresten, har du et mobil nummer?"

Update:

* Ikke spytt!! Det er stygt og ekkelt.

Tips: Når du STÅR og snakker med jenter, hold hendene dine foran deg med fingertuppene mot hverandre.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra tråd. Du har mye av de viktige elementene med her. Vil bare rakke ned på èn liten ting; "tyggis?".. Mange jenter vil da tro at du hinter til at dem har dårlig munnhygiene. Ordlegg deg i så fall på en måte at det ikke er det du hinter til, eventuelt tilby noe annet. :)

Lenke til kommentar

Har endel kompiser som driver med disse triksene, fremdeles ikke blitt noe på dem. Om det skyldes triksene eller kompisene mine skal jeg ikke uttale meg om. Alle punktene dine kan kortes ned til to punkt:

1. Spill hard to get

2. Vær selvsikker

Lenke til kommentar
Har endel kompiser som driver med disse triksene, fremdeles ikke blitt noe på dem. Om det skyldes triksene eller kompisene mine skal jeg ikke uttale meg om.

8468032[/snapback]

Haha, godt sagt :!:

Alle punktene dine kan kortes ned til to punkt:

1. Spill hard to get

2. Vær selvsikker

8468032[/snapback]

Noen må ha det med teskje vett. Det er forskjellige måter å være selvsikker på, noen ender man opp som drittsekk med.

Twingy:

Thanks!

Lenke til kommentar

For de som ønsker å forbedre sine sosiale ferdigheter litt, så kan jeg anbefale to bøker. Bøker som er laget for foretningsmenn/sjefer o.l., og det er mye av det samme det går i når det gjelder å ha draget, vel nesten.

DaleCarnegie - How to Win Friends and Influence People

Leil Lowndes - How to Talk to Anyone

Oppfordrer alle til å være seg selv, men ikke være redd for å forandre deg. Hvis du ikke er veldig sosial, men ønsker å være sosial, så fungerer det ikke å fornekte seg selv. Lær av feil og ikke heng deg opp i ting du ikke kan gjøre noe med. f.eks fortiden. Se tilbake på alt med et smil.

Edit. Har aldri postet uten å lese tråden først. Vil bare si at det siste tipset burde vært skrevet litt om. Ikke hold fingrene mot hverandre nødvendigvis. Ha en åpen kroppsholdning, som f.eks å vise håndflatene, slik at den du snakker med føler at hun kan stole på deg.

Tips i fra meg er - Aldri stå med hendene i kors. Det er en defansiv positur. I allefall ikke finn på å gjør det på et jobbintervju. Se an situasjonen.

Uansett, du glemte en veeeeldig viktig ting. Det er øyekontakt. Bruk øynene dine, ikke se ned i bakken. Når du har øyekontat med en jente og føler at hjertet banker fortere og adrenalinet pumper. Da er det faktisk en kjemikalie i hjernen som løses ut, som er den samme som ved forelskelse.

Ops, der gav jeg ut den største hemeligheten.

Igjen... ikke prøv å vær en du ikke er, forandr sinnet før noe annet. Da går det unnav som en kule.

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
Finnes ingen oppskrift på slikt. Alle jenter er forskjellige, uansett.

Men ingen liker dårlig hygien og dårlige klær så klart. Men det skjønner vel alle ..

8468082[/snapback]

På hvilken måte mener du at alle jenter er forskjellige?

Dette handler ikke om å "være en annen" enn den du er. Hele poenget er at du skal forbedre deg selv. Kroppspråket ditt er veldig viktig, og å forandre det til noe bedre er BARE positivt for deg, ikke bare når det gjelder jenter.

Og min mening er at jenter er IKKE forskjellige :p Vanskelig å forklare det, men det angår hjernen og psykologi. De er forskjellige på den måten at de liker forskjellige ting, men når det kommer til å tiltrekke dem, så mener jeg de er av samme ulla hele gjengen.

Dette er heller ikke akkuratt noen oppskrift, men tenk deg en psykolog da. Hva skal vi med dem hvis det ikke går ann å forandre noe som helst oppi hjernen?

Det går ned på å endre tenkemåte og gjøre ting annerledes. Du er deg selv uansett hva du finner på å gjøre. Men du kan godt si at "det er ikke meg å gjøre slike ting", og det er jo da på grunnlag av at du ikke PLEIER å gjøre det. Men når du gjør det til en vane, så går det av seg selv til slutt og da tror jeg ikke du tenker at du har blitt en du ikke er, men at du har blitt den du alltid har ville blitt.

Og hvorfor ikke bli en "annen" når det er det beste for deg?

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Finnes ingen oppskrift på slikt. Alle jenter er forskjellige, uansett.

Men ingen liker dårlig hygien og dårlige klær så klart. Men det skjønner vel alle ..

8468082[/snapback]

som trådstarter påpeker er dette ganske basic og jeg skulle gjerne sett den jenta som likte noe det ble advart mot i første innlegg.

ut ifra egen erfaring vil jeg legge (eller poengtere) til følgende:

gjør som en påfugl: blås opp selvtilliten, iallefall ovenfor hun du skal sjekke opp. Du kommer til kort hvis du fremstår som en stakkarslig person med lav selvtillit.

kropskontakt er viktig. vær litt avholdene i begynnelsen men etterhvert som timene går kan det være greit å feks ta litt på henne. hvis hun da trekker seg unna vil du få en indikasjon på hvor du ligger i terrenget.

Lenke til kommentar

Til dere som tolker Twingy's guide som at man skal forandre seg, så er ikke det tilfellet.

Guiden sier hvordan man skal oppføre seg blant andre, og mange punkter i guiden kan brukes om generel holdning i livet. Ikke dette med å snu seg å spørre etter tlf. nummeret, men f.eks dette å ikke virke ALTFOR interessert, da kan man bli sett på litt for "hyper". Kommer selfølgelig helt ann på hvordan svaret er. Er det "HVA!" "MENER DU DET? ER DU SERIØS" eller "Hva sa du igjen?" "Såppas"

Kommer helt ann på...

Selv kjente jeg meg igjen i et par av de: "dette skal du ikke gjøre"...

Har en ekkel uvane med å prøve litt for mye :hrm:

Lenke til kommentar
Har endel kompiser som driver med disse triksene, fremdeles ikke blitt noe på dem. Om det skyldes triksene eller kompisene mine skal jeg ikke uttale meg om. Alle punktene dine kan kortes ned til to punkt:

1. Spill hard to get

2. Vær selvsikker

8468032[/snapback]

Dette er ikke noen triks. Det er rett og slett slik du burde oppføre deg, for å vise mest mulig selvtillit. Og jeg tror de kompisene dine har misforstått hele greia.. De skjønner "det" ikke.

Hvis du leser det jeg skriver (Ikke bare i denne guiden, men også det andre jeg har skrevet ellers her inne) og går ut og møter jenter og snakker med de, jo flere biter er det som faller på plass og til slutt så skjønner du hele greia og alt det jeg mener/sier. Med nok erfaring og kunnskap kommer du til å være istand til å dra en GOD del damer med din personlighet osv.

Bak enhver reaksjon (kan være på noe du gjør og sier f.eks til hu) fra en jente ligger det psykologiske ting (Underbevisstheten osv.). Lær deg å lese disse og forstå hvordan du ligger ann og for å planlegge videre hva du skal gjøre. Dette skal jeg ikke gå inn på i denne guiden. Her er det bare basic som du må ta hånd om aller først.

BTW: Er enig i de to punktene du skrev. Men bak de ligger det tusenvis av ting å lære. Er ikke bare å si til en som har problemer med jenter: "Ha selvtillit, vær deg selv og spill hard 2 get". Det hjelper ikke i det heletatt omtrent.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

bra tråd med gode tips, bare synd at mange ikke tar det seriøst fordi de tror det er bs.

men litt ot: Twingly er du en som kan dette og bruker det i det virkelige liv, eller sitter du bare og ruger på hauger med fakta og teknikker om hvordan du skal gjøre det ?? (da snakker jeg ikke om bare basic men mer avansert også..)

Lenke til kommentar
Jeg sier ingenting om guiden, men at Twingy faktisk satte seg ned og skrev den.

8472109[/snapback]

Haha! Jaja, det er litt forskrudd... :!:

Men jeg syns vi skal takke han, han har tross alt brukt en del tid på dette.

Selv skal jeg prøve det med tlf. nummeret.

Om hun virker glad, betyr det at hun først var skuffet over at jeg gikk uten å etterlate noen kontaktmulighet, mens så blir hun glad :cool:

Om hun mumler, sier man bare, nei ok drit i det, jeg tar et hint, takk for en hyggelig samtale. Om hun da prøver å gi deg nummeret, da er hun interessert. ;)

Lenke til kommentar
bra tråd med gode tips, bare synd at mange ikke tar det seriøst fordi de tror det er bs.

men litt ot:  Twingly er du en som kan dette og bruker det i det virkelige liv, eller sitter du bare og ruger på hauger med fakta og teknikker om hvordan du skal gjøre det ?? (da snakker jeg ikke om bare basic men mer avansert også..)

8471872[/snapback]

Jeg forteller hvor dere skal starte. Altså grunnleggende, og derifra kan dere utvikle dere. Alt jeg har skrivd har jeg skrivd på grunnlag av mine egne erfaringer, ja.

Jeg sitter ikke her å skriver masse drit jeg TROR vil fungere ;)

Det fungerer for meg som sagt og det er testet ut.

Forrige helg testet jeg faktiskt ut 2 ting bare for morro skyld.. Jeg gikk bort til 2 jenter (VELDIG pene) og sa: "Hva skjer?". Da så de bare rart på meg og gikk :p

Men så gjorde jeg det på min egen måte litt seinere på kvelden. Jeg og en kamerat av meg stod ved inngangen på utestedet og tok en røyk. Så stod det en jentegjeng på 4 stykker (VELDIG pene de også) ved siden av oss.

Meg: "Hei dere.. Jeg trenger deres syn på noe..."

Jentene: "Okai, på hva da mener du?"

Meg: "....Syns dere kameraten min ser homofil ut?"

*Både kompisen min og alle jentene begynner å le som pokker*

Jentene: "Haha, neida, han er bare veldig søt!"

Meg: "Åja.. for det var en fyr borti baren her som prøvde seg på han:P"

Og der var praten igang.. Vi satt sammen hele kvelden og endte med at jeg stakk avgårde med den ene av dem og endte opp hjemme hos hu (i senga ja) :love:

EDIT Grunnen til at jeg skrev guiden var fordi jeg hadde lite å gjøre, men mest pga at jeg er dritt lei av å se folk etter folk i "Kjærlighets tråden" som f.eks forteller til jenta at de liker dem så utrolig godt og blablabla..

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...