Gå til innhold

Mr.Berg og Marley blir moderatorer.

Anbefalte innlegg

Som nevnt forrige uke så har vi foretatt en vesentlig styrking av moderatorteamet. Den er nå fullført for denne gang og vi ønsker Mr.Berg og Marley velkommen til teamet. :)

Det har kommet mange forespørsler fra entusiastiske brukere som ønsker å bli moderator. Jeg vil be dere lese denne tråden for å få svar på deres spørsmål:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=640139

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lykke til!

Hva skjedde forresten med fjortentegns-regelen?

Innlegget må bestå av minst 14 tegn. Dette skal være relevant tekst, ikke bare tegn eller UBB-kode for å fylle opp kvoten. Innlegg som bryter med denne regelen, vil bli slettet. Ved gjentatte overtramp vil advarsel bli utdelt.

Endret av Sipi
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvorfor står det fortsatt "bruker" under avataren til Mr.Berg og ikke "brukermoderator"? :p

Men jaja, blir bra dette. Gratulerer begge to :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Haha, Marley - få som søker?

8459493[/snapback]

Nja, har endel dusin henvendelser. Men så er det ikke på bakgrunn av at folk søker vi har plukket ut våre utvalgte. Marley har skilt seg særlig positivt ut, er godt likt av brukere, meget entusiastisk vedrørende forumet og er aktiv i kategorier vi trenger mer skyts i. Det er godt gjort av han å bli lagt merke til når forumkarrieren ikke er så lang. Er sikker på at han blir en god mann å ha, vi trenger litt unge krefter i stallen også, vi kan ikke la Jarmo være den eneste unge av oss. :wee:

Lenke til kommentar

Gratulerer!! Velfortjent sier jeg. Lykke til begge to med deres nye roller i her forumet. Takk Dotten at det ble to brukere som jeg har lenge likt og har alltid ment at dere skulle bli moderatorer lenge før, men bedre seint enn aldri ;)

Endring; Neste blir Glint, LarsP og Steffypants(KAOS?) håper jeg :p

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Er sikker på at de to kan gjøre en strålende jobb. Begge har gitt meg et meget godt inntrykk. Jeg tror, håper og forventer at dette ikke endrer seg selv om de får litt makt mellom hendene.

Lenke til kommentar
Endring; Neste blir Glint, LarsP og Steffypants(KAOS?) håper jeg :p

8459649[/snapback]

Det er ikke umulig, med tanke på valgene de har tatt i det siste. Før var de veldig nøye med å ta de mest uskyldige og snille, mens nå virker det som de tar det etter engasjement og da er det få som stiller høyere enn Pants, Larsley og Glintz.

Gratulerer til Berg og OMRLY.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...