Gå til innhold

Ny video av Halo 3 (Beta)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RB for å plukke opp nytt våpen :p men jeg er jo så vant med å trykke på Y. Bubbelshield ser gøy ut :)

8455515[/snapback]

Du er vant til å trykke Y for å plukke opp våpen, ja? Du vet at det er flere enn to våpen i spillet ja? :p

Edit: Hvis ikke du mente Dual Wield, da, forsåvidt...

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Av det som går an å sjå er grafikken ikkje noko å hoppa i taket for, for å seie det mildt. Ser ut akkurat som Alphaversjonen - men elles ser no Halo alltid ut som Halo. :)

8455511[/snapback]

Ser du virkelig det i en video i 320x240 oppløsning? Dessuten har det jo vært klart fra starten av at grafikken i MP er nedtonet i forhold til SP. Merkelig at det er grafikken du kommenterer og ikke noe annet. Var alt det andre såpass bra at du ikke hadde noe negativt å si om det og derfor valgte å kommentere grafikken? :p

Lenke til kommentar

Noen som fikk med seg dette idag?

Får sikkert et annet inntrykk når man sitter med den slags TV, i forhold til på YouTube.

Synes forresten de kunne ha driti i det^. Det betyr lavere "terskel" (i mangel av bedre ord...) for oss som ikke har det oppsettet, og ikke har planer om å kjøpe det, med mindre vi vinner i lotto.

Lenke til kommentar
RB for å plukke opp nytt våpen :p men jeg er jo så vant med å trykke på Y. Bubbelshield ser gøy ut :)

8455515[/snapback]

Du er vant til å trykke Y for å plukke opp våpen, ja? Du vet at det er flere enn to våpen i spillet ja? :p

8455544[/snapback]

nei du kødder`? :eek::p

hallo 3 :p

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar
Deilig å se en remake av Zansibar, da dette var ett av de bedre mapsa (av mangel på et bedre ord) i Halo 2!

8455738[/snapback]

Jeg håper at de kommer med en remake eller etterfølger av Relic. Det var en av de beste banene, etter Lockout. Lockout> Sanctuary> Relic> Zanzibar

Lenke til kommentar
Bubbleshield in action.  :)  Virker som det skal 2 fragnades til å for å ta den ut ...

Ellers synes jeg han løper litt for sakte. Håper det blir en form for sprinteknapp som i CoD3.. Savnet det i Halo 2

8455803[/snapback]

granater går jo ikke gjennom, men den 2. granaten kastes på innsiden av skjoldet og ødelegger generatoren.. er nok derfor det blir ødelagt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...