Gå til innhold

Laptop <bluetooth-internett> mobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tror jeg ikke, i alle fall har jeg aldri hørt om det. Hvis det mot formodning skulle være mulig, tror jeg det må være på symbian- eller palm-telefoner. Vanlige mobiltelefoner uten avanserte operativsystem kan jeg aldri tro vil få til noe sånt ;-)

Hvorfor i alle dager skulle du ønske å gjøre det, forresten?

Mvh Pål,

Telekiosken Bryne

Lenke til kommentar

Det er mulig på endel nokia telefoner i hvertfall. Men det er absolutt ikke lett å gjøre. Søk litt på google så finner du en del info om det. Husker jeg fikk det til på min 6260, men jeg brukte nesten en hel dag på å gjøre det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-sXUHvn0e

Rart at dette ikkje er testa oftare av folk. Sjølvsagt avgrensa nytteverdi, men kvifor skulle det ikkje gå an å surfe på mobilen gratis når ein er heime? Tilkopla adsl via pc'en, bluetooth-komm via mobil og pc, fri testing av Opera Mini. :)

Det burde teknisk sett ikkje vere umogleg å få til, og eg kunne gjerne tenkt meg linkar, evt stikkord å søkje etter på google for å finne måtar å få det til på. Er så mange "løysingar" på korleis bruke mobilen som modem osv., druknar i dei.

Godt å høyre at det er nokon som har fått det til då, i alle fall.

Anders Ø

Endret av Slettet-sXUHvn0e
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sXUHvn0e

Merkeleg. Nokon som har ei forklaring på kvifor det ikkje let seg gjere å bruke blåtann?

Anders

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sXUHvn0e

Der har vi det, veittu! Takker! Kan hende det ikkje er tingen for å få det til på min telefon (nokia 6300), men kanskje det er jo ein stad å starte. Goodie.

Anders

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...