froZZo Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) her skal vi da diskutere bare vodka. hvilken type vodka liker du? hva blander du den med? hvor sterk blander du den? bare sende meg pm om flere aktuelle spørsmål. Endret 21. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 kan begyne jeg jeg bruker dworek, fordi den er billig og smaker som vodka :!: jeg pleier å bruke swepes lemon men bruker til nød cola\pepsi pleier å blande den stert, som regel 40med sprit 60med brus. dette er utpå kvelden da Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Mye diggere å shotte da 8439741[/snapback] shotte vodka da holder du ut lenge på festen Lenke til kommentar
Faris Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Man shotter jo ikke konstant Bare når man trenger en ekstra "boost". Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 åhh... shotte vodka... blæææh... kommer fort opp igjen... menne jeg drikker bare vikingfjord... har hendt at jeg kjøper crystal magic , blandevann er som regel burn eller andre energi drikker , men ikke cult, den har en fæl honning lignende ettersmak , Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Favoritten er den polske greien det bare står Vodka på. 200 kr for en helflaske som smaker spylevæske og det som verre er. Den skal drikkes rett fra flasken. Fordelen med den er at du slipper å dele siden ingen andre klarer å få det ned. Tar du med et par øl i tillegg, så har du drikke til både fredagen og lørdagen. Savner fjortissfylla Nå når jeg (nesten...går helt fint om jeg kjører solbriller) er gammel nok til å kjøpe sprit har jeg mistet litt sansen. Endret 22. april 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hammer vodka er drikkelig. Smaker ikke så voldsomt mye "hjemmebrent" som andre vodkaer. Fin sammen med cola! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hvilke vokaer synes dere erfarne drikkere det er best å shotte? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 hvor sterk blander du den? jeg begynner veldig snilt, gjerne som man blander saft eller lignende.. så utover kvelden så ender jeg gjerne opp med 50-50 eller sterkere Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Shotte 40% vodka, 2-3 stykk og dagen blir lang og morsom. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 hvor sterk blander du den? jeg begynner veldig snilt, gjerne som man blander saft eller lignende.. så utover kvelden så ender jeg gjerne opp med 50-50 eller sterkere 8447517[/snapback] ja pleier å vere sånn. hehe husker første gangen jeg drakk jeg fikk med meg en lommelerke med hembrent og en 6 pack endte med at fattern måtte hente meg 1,5 time etter festen starta. da hadde jeg spydd utover gensern.og var helt borte. da hadde jeg vist blanda ca 80med sprit og 20 med brus. og det var sånn 90-96%sprit. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Shotte 40% vodka, 2-3 stykk og dagen blir lang og morsom. 8447682[/snapback] pfff, pingle. 40% du lissom. 85%+, ingen over ingen ved siden. Shottes bar. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg liker Jeltzin, Vikingfjord og Koskenkorva. Blander oftest med tranebærnektar, men hender det også går med screwdriver. Progressiv blanding 25/75 i starten, ender ofte opp på 50/50. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Går vel mest i Smirnoff (både no21 og no57), absolut og vikingfjord (helst black) her i gården. Prøver gjerne også ut noen "ekte russiske" hvis jeg er i utlandet (feks. komitroff og petroff). Kalinka, koskenkorva og dworek går også ned men er ikke de jeg foretrekker. Alle nevnte vodkaer funker greit å drikke rent, men er vanskelig å velge en favoritt siden alle har sin egen smak med positive og negative sider. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Noen som har prøvd vannmelonvodka? Altså at du stikker hull i en vannmelon, dytter en trakt nedi og fyller gradvis oppi(dette må gjøres over noen timer) en flaske vodka? Har aldri prøvd det selv så jeg lurte på om noen her hadde noen erfaringer med det? Høres jo rimelig digg ut da. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Har aldri spist/drukket det selv, men tenkte å gjløre det til sommeren. Hvis du vil ha mindre stress enn ved å måtte fylle på trakta jevlig kan man bare skru hele flaska nedi Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Smart! Må prøve dette til sommeren. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 eneste "rare" jeg har drikki er eike vodka fra polen. det smakte pyton Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Den første som seriøst klarer å smake forskjell på forskjellige typer naturell vodka (altså ikke tilsatt smak) solgt på norske pol skal få en BIL....-dør. Eller en fottur over Skagerrak i premie. ......og alderen på konkurrentene bør være over 18 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå