Gå til innhold

LOST 3x18 - "D.O.C." (USA)

Hvor god var episoden?  

89 stemmer

1. 1. Hvor god var episoden?

• Terningkast 1
      1
    • Terningkast 2
      3
    • Terningkast 3
      6
    • Terningkast 4
      34
    • Terningkast 5
      35
    • Terningkast 6
      10

Anbefalte innlegg

LOST 3x18 - "D.O.C." (USA)

Her skal det bare diskuteres episoden "D.O.C.", annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd. Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

Info/spoiler om episoden:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Trailer:

Hovedperson/Flashback: Jin/Sun

Forhåndsinfo: After learning that the Others' pregnant women died before giving birth on the island, Sun allows Juliet to examine her; Desmond allows an unlikely nemesis to help save the life of a new, mysterious island inhabitant. Jin becomes aware of the identity of the father of Sun's baby.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å herregud denne traileren ser kjedelig ut. Får håpe den blir bedre da..

Uansett, det eneste jeg ser fram til angående denne episoden er hvem som faktisk er faren til barnet.

Dette er forresten hva som skal stå i forhåndsinfo:

After learning that the Others' pregnant women died before giving birth on the island, Sun allows Juliet to examine her; Desmond allows an unlikely nemesis to help save the life of a new, mysterious island inhabitant. Jin becomes aware of the identity of the father of Sun's baby.
Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar

Det som nå jo har gjort Suns graviditet til noe mer spennende enn bare hvem som er barnefaren, er dette Juliet sa om at man ikke kunne få barn på øya og at Claire er den eneste som har lyktes i det så langt. Hvis hun snakket sant om det, så vil jo det by på problemer for Sun, spørs hva de gjør ut av den saken etter hvert. (selv om det er leeenge til den ungen skal fødes da, Sun viser jo ikke engang tegn til å ha lagt på seg engang. :p)

Lenke til kommentar

Neste episode blir kjedelig, tror jeg. Eller ihvertfall ikke noe i nærheten av top10 (elns).

Det som irriterer meg med lost, er når det er en spenningslutt på en episode, får man aldri forsettelsen fra den handlingen før om mange episoder senere.

Som f.eks, episode 16. Samtalen mellom Ben og Juliet, og ikke minst at sawyer og han sayid? (Har glemt navnet) er kun innstilt på å finne ut av en ting: Hvem er juliet, og hva gjør hun der?. Dette har vi ikke sett _NOE_ til i episode 17, og tar jeg rett, blir det "glemt" i episode 18 også. Slik at det kan gjentas senere.

Den skjulte teksten gjør at det minsker kvaliteten på lost med noen hakk, i følge meg!

Lenke til kommentar

Episode 17 fokuserte seg bare nesten på Desmond og hans kompani Knutsen i junglen, minus et lite innblikk med seriens nye firkantdrama(Sawyer, Kate, Jack og Juliet).

Sun og Jin er greie karakterer, liker dem godt men kan si meg enig i at episodene dems ikke er så actionfylte. Plusser man en og en trenger de Juliet for å finne ut hvem som er faren, og hvor drar de da hvor de kan sjekke ut dette?

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Jeg tror at det Juliet sa om at kvinner ikke kunne få barn på øya bare var tull, bare en del av forklaringa for at Claire begynte å blø, slik at hun kunne "reddes" av Juliet. At Claire fødte kunne være et unntak fra regelen, men når vi vet Danielle også fødte, kan ikke regelen være en regel lenger. Jeg kan så klart ta feil, men det passet veldig godt inn i planen for å få Juliet godtatt at hun fortalte dette.

Hvorfor Claire ble tatt prøver av i sesong 1 har jeg ingen forklaring på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...