notalive Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei, sliter litt med opera, på et eller annet vis har min bror skrevet inn e-post-adressen sin i opera ... eller, med jevne mellomrom åpner opera feilmeldingskonsollen, og der er det en laaang liste med feilmeldinger, deriblandt står det: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor JavaScript - https://www.diskusjon.no/index.php?act=Post&CODE=00&f=26 Event thread: mouseover Error: name: ReferenceError message: Statement on line 70: Reference to undefined variable: help_skjul Backtrace: At unknown location [statement source code not available] Line 1 of script hstat("skjul"); At unknown location [statement source code not available] Ellers er det nevt noe inkludert e-post-adressen til broren min. Noen som vet hvorfor alle disse feilmeldingene kommer opp? Og hvordan jeg får fjernet det? Jeg har ikke reinstallert opera enda, fordi at jeg da vil miste alle instillingene. (Ikke at det er noe stooort problem, men spør her først.) Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Bump. Utrolig irriterende. Edit: fjernet e-postadresse og et par IP-adresser. Vet ikke hvor relevante de er , men noen som vet hva som vet hvordan dette kan fjernes? Endret 26. april 2007 av notalive Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Er visst et kjent problem. Opera Knowledge Database: Error Console appears inadvertently Lenke til kommentar
notalive Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Takker for svar, fant ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå