Gå til innhold

Nokia n73 ME

Anbefalte innlegg

Heisann, lurte på en ting.

I displayet på mobilen, er tegnet for : En UMTS-pakketilkobling er tilgjenglig. denne lyser hele tiden. Vil det si den er koblet til nett hele tiden og jeg kommer få skyhøy telefon regning?? Jeg har stil inn epost leseren og den funket, men nå får jeg at pakkedata ikke er tilgjengelig, noen som har en ide på hvorfor?

Kenneth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er de 2 pilene stiplet?

Da har du satt pakkedatatilkobling til "når tilgjengelig" isåfall.

Dette vil ikke gi skyhøy telefonregning.

Hvis pilene ikke er stiplet, så er det sikkert et eller annet program som kjører i bakgrunnen med 3G/Edge-tilkobling.

Dette kan føre til skyhøy telefonregning, hvis programmet som kjører i bakgrunnen laster ned data.

Sjekk om du har programmer kjørende i bakgrunnen ved å holde nede menytast en par sek.

Kun ventemodus og musikk skal kjøre...

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar

Den var ikke striplet men jeg fikk den bort på ett vis,den dukker opp om jeg sjekker mailen min, men tror den stod på at den skulle sjekke og laste ned hele tiden, men nå sjekket jeg mailen på mobilen og valgte avslutt da ble det merket borte, men det ble ikke det igår og i dag morges, håpe det ikke ble for dyrt.. Hva det egentlig var for noe, sikkert noe med den er koblet opp mot ett el annet

Er de 2 pilene stiplet?

Da har du satt pakkedatatilkobling til "når tilgjengelig" isåfall.

Dette vil ikke gi skyhøy telefonregning.

Hvis pilene ikke er stiplet, så er det sikkert et eller annet program som kjører i bakgrunnen med 3G/Edge-tilkobling.

Dette kan føre til skyhøy telefonregning, hvis programmet som kjører i bakgrunnen laster ned data.

Sjekk om du har programmer kjørende i bakgrunnen ved å holde nede menytast en par sek.

Kun ventemodus og musikk skal kjøre...

8423408[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...