Gå til innhold

Star Wars Kotor feil

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en bærbar pc (HP nc6120), som jeg har formatert til Vista. Innstallerte Star Wars Knights of the old republic, men når jeg skal spille det, kommer bare en feilmelding som sier:

"Star Wars: Knights of the old republic har sluttet å virke. Windows ser etter en løsning på problemet."

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å løse problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har en bærbar pc (HP nc6120), som jeg har formatert til Vista. Innstallerte Star Wars Knights of the old republic, men når jeg skal spille det, kommer bare en feilmelding som sier:

"Star Wars: Knights of the old republic har sluttet å virke. Windows ser etter en løsning på problemet."

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å løse problemet?

8416871[/snapback]

Noen som gidder å svare?

Lenke til kommentar
Har du prøvd å reinstallere eller kjøre det i kompabilitetsmodus?

8424309[/snapback]

Tror ikke det hjelper å reinnstallere siden det virker so en feil med vista. Men hvordan kjører jeg det i kompabilitets modus? Leste noe om at man trengte opengl 1.4 utgaven, men finner ikke denne...

Lenke til kommentar
Som sagt hadde jeg prøvd å reinstallere, samt patche det om du ikke har gjort det. Utover det har jeg dessverre ikke noen forslag.

8424628[/snapback]

Har prøvd å patche, deretter cracka. Men jeg kan jo alltids prøve å reinnstallere ;)

Det hjalp desverre ikke

Endret av vestlia
Lenke til kommentar
ok, merkelig feilmelding, er det tilkoblet noen eksterne enheter til PC'en?

for teoretiskt bør dette funke på maskinen i og med at du kan kjøre Vista på den.

prøvd og slå av Aero funksjonen for og frigi noen resurser på maskinen?

8437272[/snapback]

Det er koblet inn en ekstern harddisk, men tror ikke det skalha noe å si. Kan forresten ikke kjøre aero pga, for dårlig grafikk kort, men vista funker fett uten om det ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ok, merkelig feilmelding, er det tilkoblet noen eksterne enheter til PC'en?

for teoretiskt bør dette funke på maskinen i og med at du kan kjøre Vista på den.

prøvd og slå av Aero funksjonen for og frigi noen resurser på maskinen?

8437272[/snapback]

Det er koblet inn en ekstern harddisk, men tror ikke det skalha noe å si. Kan forresten ikke kjøre aero pga, for dårlig grafikk kort, men vista funker fett uten om det ;)

8437520[/snapback]

Hvis du har for dårlig skjermkort skal det bare lægge når du spiller og derfor kan du sette opp spillet uten at det har noe og si men det begynner bare og lægge når du er inne på spillet og prater,sloss og alt det andre man gjør på KotOR.

Foresten har du bærbar eller stasjoner.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har prøvd å patche, deretter cracka.

8424642[/snapback]

Ikke for å være moralens høyborg, men har du forsøkt ucracka (for du har jo selvsagt spillet originalt)? Mange cracks virker ikke i Vista.

8933787[/snapback]

Prøvd det orginalt også, men samme feilmeldingen kommer opp... Men jeg ville helst fått det til cracka, så jeg kan spille uten å ha cden i ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...