Juden Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Jeg har spart litt på håret og vil gjøre noe spesielt med det. Så lurer jeg på hva slags hårstil er inn nå for tiden? Er en gutt, hvis dere lurer! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Lurer jeg også på. Går for tiden ganske nøyaktig slik på håret, bare lengre bak: (er ikke meg på bildet da) Skal snart komfirmeres, lurer på om jeg skal klippe meg annerledes. Endret 18. april 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
jammi Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Jeg bare tar i voks og buster det til.. Og styler litt på slutten.. Fant ikke noe lignende bilde på nettet. Men det hadde vært nice to know dette ja Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Litt langt hår er et must. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den sveisen er det mange som har, litt sånn skater aktig, og veeldig fin! Dette er også litt hot. Ta vox og bare buste til litt. Oppover på toppen, og håret fremover "mot ansiktet" på sidene. Og denne Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Kom med flere a Demille :!: Inspirasjon Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Ohh, jeg har prøvd utallige hårstiler å måter å fikse det på, men det går rett å slett ikke. Håret mitt er tjukt, tett å med masse kverviller( hår som alltid ligger samme vei uansett) Derfor har jeg slått meg til ro med kort hår. Passer mye bedre, ser bare ut som en mopp med langt EDIT: Skrivleif Endret 18. april 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Kom med flere a Demille :!: Inspirasjon 8416610[/snapback] Haha, nåja. Jeg bare svarer på hva trådstarter spør om, de stilene som er "in" nå. Og det er de som er heitest, den første er best. Men samtidig, så har hårtypen noe å si, ikke alle kan ha langt hår eller kort. Mens ikke alle hårstiler passer til blonde gutter Lettest å få fine sveiser med brunetter. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Jeg vil påstå at en skikkelig afro hadde kledd deg om du hadde gått inn for det. Ellers funker det vanligvis å gå til frisøren å si at han/hun skal klippe det slik som på bildet. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Klarer ikke å gjøre noe annet med håret enn å legge det rett bakover (med masse hjelpemidler) om jeg skal ha kustus på det. Men det er klart at den hårsveisen jeg har selvfølgelig er "in", så her har du en fasit på spørsmålet ditt: Lenke til kommentar
sleden Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Jeg har spart litt på håret og vil gjøre noe spesielt med det. Så lurer jeg på hva slags hårstil er inn nå for tiden? Er en gutt, hvis dere lurer! 8415815[/snapback] skaff deg slik ***** frisyre som alle de ******** sossene har og kanskje et rosa bånd da syns alle du er macho og trekker gutter/kanskje damer Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 skaff deg slik ***** frisyre som alle de ******** sossene har og kanskje et rosa bånd da syns alle du er macho og trekker gutter/kanskje damer 8416799[/snapback] Har du et stort hat mot "sosser" eller? Og hva legger du i "soss", de som kommer fra bærum, de som er rikere enn deg, de som bruker rosa pannebånd og piquet-skjorter, e.l.? Jeg har hørt mange rare definisjoner av "soss" før. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Har du et stort hat mot "sosser" eller? Og hva legger du i "soss", de som kommer fra bærum, de som er rikere enn deg, de som bruker rosa pannebånd og piquet-skjorter, e.l.? Jeg har hørt mange rare definisjoner av "soss" før. 8416877[/snapback] Hårstilen/sveisen din var litt... "soss" Endret 18. april 2007 av Demille Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Men det er klart at den hårsveisen jeg har selvfølgelig er "in", så her har du en fasit på spørsmålet ditt: 8416776[/snapback] Med andre ord bor du i Bærum eller på vestkanten av Oslo? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Har du et stort hat mot "sosser" eller? Og hva legger du i "soss", de som kommer fra bærum, de som er rikere enn deg, de som bruker rosa pannebånd og piquet-skjorter, e.l.? Jeg har hørt mange rare definisjoner av "soss" før. 8416877[/snapback] Hårstilen/sveisen din var litt... "soss" 8416891[/snapback] Støttes :!: Ta et rosa bånd oppå der, og du har en litt sose stil! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Sossestil trenger ikke nødvendigvis bety rosa bånd. Hadde jeg bare hatt slikt hår, men det har jeg ikke, håret mitt blir bare "tjukt", det henger ikke "ned" slik at bånd ser bra ut. Har prøvd, men jeg så ikke bra ut med de. Får bare være Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Hårstilen/sveisen din var litt... "soss" 8416891[/snapback] Støttes :!: Ta et rosa bånd oppå der, og du har en litt sose stil! 8416984[/snapback] Woo, jeg er jo en stakkars bondeknøl! Kommer fra bygda langt utenfor Oslo (1 time unna), og har slettes ingen pappagutt-tendenser :] Endret 18. april 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Syntes både gutter og jenter skal ha litt lengde på håret, jeg. Men som Demille skrev, så er det jo ganske indivinduelt hva folk kler. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Men det er klart at den hårsveisen jeg har selvfølgelig er "in", så her har du en fasit på spørsmålet ditt: 8416776[/snapback] Selv liker jeg den sveisen der, men jeg vet ikke om jeg kler den selv, så nei. Når det blir gjenskinn i håret på grunn av alt for mye dill, som gelé og slikt, da er det ikke like tøft lenger. Selv om det ofte må til for å få det til å ligge sånn. Lenke til kommentar
sleden Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 skaff deg slik ***** frisyre som alle de ******** sossene har og kanskje et rosa bånd da syns alle du er macho og trekker gutter/kanskje damer 8416799[/snapback] Har du et stort hat mot "sosser" eller? Og hva legger du i "soss", de som kommer fra bærum, de som er rikere enn deg, de som bruker rosa pannebånd og piquet-skjorter, e.l.? Jeg har hørt mange rare definisjoner av "soss" før. 8416877[/snapback] eneste grunnen jeg hater soss litt er sånn brede pannebånd som jeg syns er sexy på damer. da blir jeg litt lei meg når gutter bruker det:S Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Zethyr: Du har en lovende fremtid som eiendomsmegler foran deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg