Shaper^ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) La inn Vista, åsså la jeg inn All in one codec pack.. men den funka ikke i det hele tatt, så jeg avinstallerte den. Åsså fannt jeg en Vista codec, men den funker heller ikke, eller jo, dne gjør jo såvidt det.. Jeg går inn på en DivX film, og venter, så kommer thumb, som stemmer, du ser liksom hvilken film det e rosv, men når jeg starter fila i Media Player, eller Media Center, så kommer det at "Program has stopped working." Hvordan kan jeg få DivX'er til å funke? (Snakker ikke om fulle spillefilmen, prater om feks trailere eller "Klikk" fra itavisen eller noe..) Takker for svar. Endret 18. april 2007 av Shaper^ Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Les her og se om du blir smartere: http://blog.myhken.com/?p=67 Og denne hører til under Vista underforumet.... Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Kan ikke si at jeg ble så veldig mye klokere.. Ting fungerte ikke akkurat bedre, la inn VLC og, men filene starter, nå kommer det lyd og greier, men bildet er der ikke... Så, nå har jeg lyd, men ikke bilde... :/ Suger..... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 For å få bilete i VLC i Vista må du gjere ei lita endring i innstillingane. Kopierer dette frå denne tråden: Open VLC on Setting tab, choose Preferences, Expand the Video Preference, expand Output modules and click on DirectX Make sure the Advanced box is ticked in the bottom right corner Unclick the option "Use hardware YUV - RGB conversions" Click back on Output modules and on the drop down box, choose DirectX video output. Click on Save and you should be good to go. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå