RichardE Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Emnetittel sier det meste TAkker Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 De lager nok ikke nye forumer på slike forespursler så lenge det ikke er stor etterspursel etter det, og store/mange diskusjoner om spillet.. Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 De lager nok ikke nye forumer på slike forespursler så lenge det ikke er stor etterspursel etter det, og store/mange diskusjoner om spillet.. 8407285[/snapback] mulig det ja men skader ikke å spør? eller? Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 neida det gjør ikke det, det skal svært mye til for at et spill skal få sitt eget forum. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Da burde dem heller lage eget forum til S.T.A.L.K.E.R isteden.. Veldig mye snakk om det her.. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 De har jo guild wars som eget forum å kan ikke si det er så aktivt ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 De har jo guild wars som eget forum å kan ikke si det er så aktivt ^^ Quoter Hrisebro på denna... De lager nok ikke nye forumer på slike forespursler så lenge det ikke er stor etterspursel etter det, og store/mange diskusjoner om spillet.. Var vel stor etterspørsel en gang i tiden da vettu Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Flyttes til "Tilbakemeldinger til Gamer.no" Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Les og sticky i denne kategorien: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=655246 Pr. dags dato trur eg ikkje at aktiviteten er høg nok rundt dette spelet til at det skal få sin eigen kategori. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Akkurat nå er det 9 tråder om LOTRO på førstesiden av "Diskuter spill og tilbehør- PC." Teller ikke det som høy aktivitet? EDIT: nå er det 10. Endret 29. april 2007 av IamBored Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Har vært SINNSYKT mange tråder om GeoW og andre spill også, fikk de egen kategori med en gang/i det hele tat? Nei... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Aktiviteten er kanskje høg no, men det vil og vere eit krav om at den held seg på eit relativt høgt nivå over tid. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Støtter meg til å fjerne GW og opprette LOTRO hvis aktiviteten holdes oppe. Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Så snart kommer det nye å nye tråder om lotro. Hliken class synest du er best?, hvordan får jeg raske penger?, Hvor finner jeg ditten og hvor finner jeg datten og quest hjelp. Lenke til kommentar
albions Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Kan bytte ut GW med LOTR O Endret 2. mai 2007 av albions Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ganske enig... synest det blir litt irriterendes å få så mange tråder på pc diskusjonen Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg gjorde et kjapt søk på emnefelt som inneholdt "lord of the rings", "lotr", "lotr online" eller "lotro". Jeg fant totalt 42 tråder i løpet av de siste 60 dagene. Blant de finner vi denne tråden, noen stengte tråder, samt 6 tråder som tilhører "Diskuter artikler (Gamer.no)". Det er med andre ord ikke spesielt høy Lord of the Rings Online-aktivitet på forumet. Jeg ser 90 tråder om gangen i PC-kategorien. På første side fant jeg 9 tråder om Lord of the Rings Online. Hvordan noen kan syntes 9 av 90 tråder er irriterende, eller 36 tråder på 60 dager, forstår jeg ikke. Til dere som mener vi bør fjerne Guild Wars-kategorien til fordel for Lord of the Rings Online: Hva er argumentene for at det samme ikke vil skje med Lord of the Rings om ett år? Her er tre masetråder om egen Guild Wars-kategori fra noen år tilbake: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=415783 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=412726 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=390998 Mange av de samme argumentene blir brukt for Lord of the Rings Online. Vi oppretter ikke dedikerte spillkategorier basert på at noe kan bli populært hvis kategorien opprettes. Vi oppretter hvis det allerede er populært. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Er enig at man må se det an = ) Er vel ikke noe hastverk enda akkurat = ) Men kan jeg spørre hvorfor dere har fks GW der ? bare lurer.. kan sikkert finne 10 talls spill som har flere tråder og mer aktivitet enn GW. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det var veldig stor aktivitet rundt GW den perioda då det fekk ein eigen kategori. Og over tid har det vore relativt mykje diskusjon rundt denne serien. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Okai..Dere har vel sikkert mer oversikt dere = ) bare virker som GW er lite aktivt med få tråder iforhold til andre spill i mitt syn.. Menmen = ) Får nå da se om det blir enda mer lotro tråder og mer aktivitet i de framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå