Gå til innhold

F.E.A.R. 'XB360/PS3 Comparison' HD


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoen kjører i splitscreen slik at man ser forskjellen tydelig. Dette skal ikke vært noen ps3 er bedre enn xbox 360 eller xbox 360 ruler ps3 tråd. Poster dette bare for at de som tenkte på å kjøpe spillet til ps3 ser at spillet ser akkurat like bra ut, Bortsett fra at Ps3 versjonen er lysere, men det er jo ikke noe nytt ;) Det sirkulerte jo en stund noen virkelig dårlige bilder fra ps3 versjonen, der det så ut som at ps3 versjonen fikk en skikkelig downgrade på grafikken.

 

Video

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke fascinasjonen med å gjøre alt så lyst på PS3. Det ser jo bedre ut når mørket faktisk er mørkt, og det er slik det ser ut i originalutgaven på PC.

Ellers var jo fyren som spilte litt talentløs, brenne av et helt magasin på noen planker han kan sparke ned... :p

 

Edit: Glemte et mellomrom. 8D

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Veldig positivt! Det hadde nok ein god del å gjere med at dei siste screensa har vore av utruleg dårleg kvalitet.

 

Sidan det ikkje kjem nokre bra spel på ei stund no ser eg ikkje vekk ifrå at dette kan kjøpast. :)

 

Forøvrig endå eit spel som føyer seg inn i blant vellykka ports! Trur seriøst tendensen er i ferd med å endra seg. Det at Sony har blitt mykje flinkare til å gi utviklerstøtte i form av verktøy osv. ser ut til å ha verka. :)

Lenke til kommentar

Det er heller ikke bare det generelle lysnivået som er feil, det er også kontrasten mellom lyse og mørke områder - den stemmer ikke helt.

Kan sikkert stilles inn det også.

Så dersom man ikke kjører det gjennom HDMI vil det se bedre ut?

 

Hurra for tekniske fremskritt.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Brightness, contrast etc etc er forskjellig innstilt på de forskjellige inngangene på tv'er/projektorer mer som en regel enn unntak.

 

Derfor selges det kalibrerings dvd'er i hopetall til av-freaks.

 

Til de som bryr seg kan jeg annbefal Digital Video Essentials(kan kjøpes på f.eks avshop.no) til å innstille TV/PJ mot DVD-spillere spillerkonsoller etc etc.

 

Det gjorde underverker hos meg og er klart verdt pengene i mine øyne.

Lenke til kommentar
Tar denne videoen med en klype salt. Vi får vente til Gamespot eller Gametrailers kommer med en sammenligning

For min del ser det ut som Xbox 360 begge to, de har bare satt opp kontrasten på PS3 delen

8402040[/snapback]

 

Var det noe galt med videoen? Stoler du ikke på gamevideoes? De har da gjort mange slike xbox360/ps3 comparison videoer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...