Fisker Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 For å stille spørsmålet annerledes, hvem har hatt de beste skuespillerprestasjonene? Jeg klarer ikke si annet enn Terry O'quinn, i hans rolle som Locke. Han spiller glimrende i alle scener han er i, spesielt da han hamret på luken og skrek "I've done everything you wanted me to! Why did you do this to me!?" og lyset kommer. Herlig. Andre gode skuespillere er Mira Furlan som Danielle, Naveen Andrews som Sayid og Michael Emerson som Ben. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Orker ikke Danielle! Er et eller annet der som irriterer noe grenseløst, klarer ikke sette fingeren på det. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Gir en stemme til Locke jeg også. Locke er en mangesidig karakter, der v har sett ham i flere forskjellige livssituasjoner (fra å ligge lam i sykesenga til å være en stor leder på øya), noe jeg synes mr O'Quinn klarer med stor bravur. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Helt klart Terry O'Quinn. Han er fabelaktig hele tiden og spiller på veldig mange følelser. og får veldig godt fram det mystiske i karakteren Locke. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Helt klart Terry O'Quinn. Han er fabelaktig hele tiden og spiller på veldig mange følelser. og får veldig godt fram det mystiske i karakteren Locke. 8388653[/snapback] Enig, mener også at Mira Furlan som Danielle har levert særdeles gode skuespillerprestasjoner i så og si alle scener hun har deltatt. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Terry O'Quinn som spiller Lock er vel den beste skuespilleren på øya. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jo, Terry er veldig bra, og den beste i mine øyne også. Men jeg vil fremheve Sawyer, jeg. Selv om jeg misliker karakteren, så gjør skuespilleren en veldig, veldig bra jobb. Jeg så det i sesong 1, da de gikk rundt i jungelen. Han gikk fremst og så skummel ut, du vet, det "grimaset" han setter opp. Idet han trodde at han var utenfor skjermen, så ser man at hele ansiktsuttrykket endrer seg. Bare la så godt merke til det den gangen Sayid-skuespilleren ligger også veldig høyt i kurs hos meg. (Beklager at jeg ikke kan navna på de, eller tok meg bryet å google...) Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Josh Holloway syns jeg er best fordi han har så kjappe replikker, og det er han god på. Så syns jeg at Michael Emerson er veldig flink. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Må si at Matthew Fox gjør en veldig god jobb som Jack. Mange som misliker karakteren, men det er vanskelig å være uenig i at Fox er glimrende i sin rolletolkning. Digger de sekvensene hvor Jack virkelig skriker og er forbanna (blant annet den gangen hvor Jack spør Kate om hva The Others har gjort med henne/tilbudt henne før operasjonen). Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg tror kanskje han som spiller Ben. Kan overhode ikke fordra karakteren Locke..! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg må dra fram Michael Emerson som favorittskuespillern min akkurat nå på serien. Han spiller Ben så bra at han virker creepy, som er bra ting fordi Ben skal være creepy når han trossalt er en høystående Other. Terry O`Quinn er jo bra, men jeg synes hvis spørsmålet hadde vært hvilken skuespillere synes dere er til nå i serien? Så ville han vunnet, men ikke nå siden han har fått altfor liten screentime nå. Elizabeth Mitchell og Josh Holloway er vel på en delt tredjeplass. De er begge like gode. Jeg liker Sawyer/Josh på grunn av replikkene og karaktern passer utmerket til han, pluss at han(Sawyer) er den typiske anti-helten i serien. Mitchell er kjempegod må jeg si, og er vel den beste nykommern i sesong3(både Henry Ian Cusik og Michael Emerson har vært med før S3 så). Hun klarer å spille begge sider med Juliet bra, en ond og kald. Og samtidig en følsom og kanskje litt redd Juliet. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg må dra fram Michael Emerson som favorittskuespillern min akkurat nå på serien. Han spiller Ben så bra at han virker creepy, som er bra ting fordi Ben skal være creepy når han trossalt er en høystående Other. Terry O`Quinn er jo bra, men jeg synes hvis spørsmålet hadde vært hvilken skuespillere synes dere er til nå i serien? Så ville han vunnet, men ikke nå siden han har fått altfor liten screentime nå. Elizabeth Mitchell og Josh Holloway er vel på en delt tredjeplass. De er begge like gode. Jeg liker Sawyer/Josh på grunn av replikkene og karaktern passer utmerket til han, pluss at han(Sawyer) er den typiske anti-helten i serien. Mitchell er kjempegod må jeg si, og er vel den beste nykommern i sesong3(både Henry Ian Cusik og Michael Emerson har vært med før S3 så). Hun klarer å spille begge sider med Juliet bra, en ond og kald. Og samtidig en følsom og kanskje litt redd Juliet. 8414437[/snapback] Michael Emerson, får karakteren Ben til å virke så mistenksom og mystisk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Michael Emerson får meg til å tenke på Twin Peaks og Carnivalè. Han er rett og slett særs dyktig. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ben og Saywer er mine favoritter. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Michael Emerson som Ben og så Locke. Ben synes jeg bare er så nydelig spilt at jeg har ikke ord! Noe også manusforfatterne er enig i, ettersom Ben egentlig bare skulel være med i 3-4 episoder, men de skrev han med i store deler av sesongen pga skuespillet som passet så bra! Locke spilles også godt synes jeg, gåtefull, men alikevel ærlig og "sunn" alikevel. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Sawyer er litt kul, men Hugo/Hurley er jo også en snodig fyr Den svarte kyen er jo en kjempeflott skuespiller Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Vi trenger en poll på denne tråden altså! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Terry O'Quinn gjør en veldig bra jobb som John Locke! Det er den mest interessante karakteren i hele serien spør du meg. Josh Holloway som Sawyer/James Ford.. Kan ikke si annet enn at han er dødsgod! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg tror kanskje han som spiller Ben. 8410372[/snapback] Seconded. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå