Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ditt syn på rosa-bølgen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En farge er ikke bare bare. Rosa symboliserer det feminine, homofile, sossete, testosteron-frie og tilgjorte. Kvalmt.

8388152[/snapback]

Jeg skunne egentlig skrive noe om selvmotsigelse i den settningen, men faen.

carebears.jpg

Der har du noen som bryr seg, go bitch somewhere else.

Edit: Smilefjes, my hero! :love:

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Du mener jeg er en grønnsak fordi jeg misliker sosser?

8388169[/snapback]

Rosa er bare en farge. At du mener rosa symboliserer homofili og soss er bare ditt snevre stakkarslige syn. Du spør hva man mener om at rosa er en farge som har blitt mer og mer vanlig. Herre, "Gul er i vinden som aldri før, dette må det bli en slutt på!" Det er du som går offtopic og blander legning og holdninger inn i det her. Ta en titt på deg selv, lag litt mindre hjerneblåste topics, ro ned med trippelpostingen, sett deg i 240en din og piss off. Takk.

Lenke til kommentar

Rosa er en helt grei farge.

Den er tøff, og gutter som velger å bruke rosa plagg viser bare at de har baller.

Til en viss grad da hvertfall.. hvis man går rosa fra topp til tå blir det teit, men en rosa skjorte, en t-skjorte, et belte, kanskje pannebånd, kanskje genser, det er dritkult.

Kunsten er å variere de rosa plaggene med andre plagg, for å fremheve det ene eller det andre! ;)

Selv holder jeg meg til rosa t-skjorte og boxershorts, men bruker det ikke så veldig hyppig.

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...