Gå til innhold

Ville du ofret synet...?


Drillo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Ville du ofret synet ditt hvis det kunne stanse alle verdens kriger og elendighet?

8386026[/snapback]

 

Nope.

 

Du er glad i spørreundersøkelser du drillo?

Lenke til kommentar
Aldri. Da kunne vi like så godt knust kloden i samme slengen, så slipper dere andre å vente mens jorda sakte går til helvette pga. overbefolkning. Krig er naturlig. Det har det alltid vært, og det vil det alltid være. Og vi trenger det.

8386422[/snapback]

 

Det er vel egentlig ikke poenget her da?

 

Det er klart at befolkningen hadde økt betraktelig om det ikke fantes krig her i verden, men denne tråden handler kanskje mer om å ofre noe selv, slik at mange andre kan få det bedre?

 

Eller?

Lenke til kommentar

Til syvende og sist bare ødelegger du for alle andre egentlig, hvis du gjør dette. Sure, mange har det superdupert i en stund, men... Er det virkelig verdt det? Egentlig ikke.

 

Og forresten, hvilken glede kan det gi meg som sitter der og ikke kan se en dritt mens mange andre folk som jeg ikke kjenner, som jeg aldri kommer til å få møte - har det godt?

Lenke til kommentar
Og forresten, hvilken glede kan det gi meg som sitter der og ikke kan se en dritt mens mange andre folk som jeg ikke kjenner, som jeg aldri kommer til å få møte - har det godt?

8386509[/snapback]

 

Nå høres du kvalmende egoistisk ut! Hvis du kunne spare millioner fra et liv i nød/krig, mot at du - en eneste liten person - skulle miste synet... jeg mener "look at the big picture!". Ditt syn er ikke verdt en dritt sammenlignet med livet til utallige mennesker. :roll:

 

 

edit: Hvilken glede? Det gir det gleden over å ha reddet andre menneskeliv, gleden om å ha gjort noe godt!

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...