Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Velkommen til Prosjekt: TWIN clokkers kommentartråd^_*

Her kan du skrive kommentar/tips til Mitt og Marius Lunde sitt prosjekt.

Link til våres PROSJEKT.

Takk til:

43rtnie.png får pris-rabatt på vann kjøling og andre div. ting.

FarFar til marius får arbeidsplass og div. hjelp.

Me vennlig hilsen cre8_cre8(Mads) og Luunde(Marius)

Endret av cre8_cre8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, men trenger du quadcore? om så, så trenger du sikkert bare en Q6600...

EDIT: Når QX6800 blir tilgjengelig vil sikkert prisene på de andre Quad cpu'ene rase. Priskuttet er om kort tid.. Hvis du ikke trenger Quad, så kjøp heller en X6800 (hvis den er lavere i pris en Quad Xtreme, og invester i bedre skjermkort...

Har du skjermkortene, eller skal du kjøpe?

Endret av TuppenX2
Lenke til kommentar

Haha... må le av hvordan dere har tenkt å sette sammen pcene deres!

Valueram og 2x7900 GS kort og selvfølgelig skal vi ha det sykeste vi kan finne av CPU til den da. QX6800

Den andre pcen setter dere en e6300 cpu (noe som virker mer realistisk for dere 2) men et 8800GTX kort skal dere ha. tviler på at noen av dere har en skjerm/tv som støtter det fulle potensialet det kortet har. jeg har faktisk en skjerm som støtter 1920x1200 og jeg klarer meg meget bra med et 8800GTS 320!

Ta dere en tur innom Hjelp til kjøp og salg av PC delen av forumet ;)

Lykke til med kabinettene ;)

Edit: Skriveleif

Endret av Diddern
Lenke til kommentar

Vi holder samtidig på og bygge en slags gamer pc, som vi skal kun bruke til gaming.

Jeg kommer til og bruke denne pcen som jeg bygger nå til etc, Klokking,3d,film,redigering osv,osv.

Men som sagt, Ikke sikkert jeg kommer til og ha de tingene som står der, kanskje jeg bytter ut med tiden.

Lenke til kommentar

Lunde, du sier at du skal bruke denne pc'en til klokking, ikke sant?

men for klokking av en QX6800 trenger du bedre enn value-ram og P5N-E SLI.. Er faktisk ikke helt sikker på om det hovedkortet støtter Quad uten BIOS-flash, men er ikke helt sikker på dette, så ta det med en klype salt

Lenke til kommentar

Så, dette er bare et foreløpig oppsett? Sørgelige greier.

Edit: Så updaten nå, og synes det ser ut som en god start på selve kabinettet. Men igjen, fiks oppsettet.

Dere har ikke kommet langt på kabinettet, så det er ikke direkte relevant å diskutere noe resultat på dette tidspunktet. Ser kreativt ut så langt, men jeg er kritisk som person og avslutter innlegget uten videre kommentarer til prosjektet.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...