abene Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 En 18 år gammel nordmann har lagt ut navnet sitt til salgs på auksjonsnettstedet eBay. Les mer Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hehe, tåplig. Gjer han det for å muligens tene penger eller berre for oppmerksomhet? (fornavn) Komplett.no (etternavn) Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Herregud.. Hvor dum føler du deg ikke om et år når du treffer en dame og må presentere deg som Per Christian FOR QUALITY CARPETS VISIT KAPLAN`S CARPET WAREHOUSE Hansen, og alt dette for $92. Heldigvis for gutten er USD i tillegg rekordlav i forhold til NOK for tiden, så han er sikker på å få minst mulig ut av sponsingen dersom det er en amerikaner som tar tilbudet Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er jo mange som gidder å by på noe så tvilsomt når brukeren ikke har noen karakterer... Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kan ikke se for meg at noen bedrift vil gidde å bruke penger på noe sånt.. dessuten er det vel ganske strenge restriksjoner på hva man faktisk kan hete. Tror ikke jeg kunne bare gå til Folkeregisteret og si at jeg gjerne ville hete Teppeland til mellomnavn.. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 jeg kan gjerne betale 10$ for at en dust skal hete fornavn asshole etternavn:P her er det bare å bruke fantatien, han er faktisk tvunget juridisk til å gjøre dette... kjipt for han om han blir president i usa eller noe, verdenskjent fotballspiller:P musa Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) teppeland tror jeg faktisk man kunne fått igjennom. Kjenner en (trønder det å) som oppkalte barna sine etter isfolket ... Sønnen heter Tengel. o0 Endret 13. april 2007 av JKJK Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Kan ikke se for meg at noen bedrift vil gidde å bruke penger på noe sånt.. dessuten er det vel ganske strenge restriksjoner på hva man faktisk kan hete. Tror ikke jeg kunne bare gå til Folkeregisteret og si at jeg gjerne ville hete Teppeland til mellomnavn.. 8373703[/snapback] Akkurat det tror jeg ikke er noe problem. Man kan bytte til stort sett hva som helst. Husker ikke helt begrensningene, men tror de eneste er noe sånt som for firmanavn, dvs at det meste er tillegg unntatt navn som "er egnet til å fornærme eller vekke harme". Er usikker på hvordan lovgivningen er i forhold til med etablerte merkenavn, men det var en barnelege i Nordland som byttet etternavn til Batman for en tid tilbake jeg kan gjerne betale 10$ for at en dust skal hete fornavn asshole etternavn:P her er det bare å bruke fantatien, han er faktisk tvunget juridisk til å gjøre dette... kjipt for han om han blir president i usa eller noe, verdenskjent fotballspiller:P musa 8373718[/snapback] Han er jofødt i Norge, så han kan ikke bli president i USA Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kan ikke se for meg at noen bedrift vil gidde å bruke penger på noe sånt.. dessuten er det vel ganske strenge restriksjoner på hva man faktisk kan hete. Tror ikke jeg kunne bare gå til Folkeregisteret og si at jeg gjerne ville hete Teppeland til mellomnavn.. 8373703[/snapback] du kan hete mye rart etter den sisste loven. var jo en som kalte seg Keikoburger til mellomnavn for en stund siden f.eks. Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) hah. han har fått bud på $1.25, taper. redigert:madzii,så deg ikke, men happy biding Endret 13. april 2007 av janerikl Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 jeg kan gjerne betale 10$ for at en dust skal hete fornavn asshole etternavn:P her er det bare å bruke fantatien, han er faktisk tvunget juridisk til å gjøre dette... kjipt for han om han blir president i usa eller noe, verdenskjent fotballspiller:P musa 8373718[/snapback] Herlig om noen vinner her inne. Kult å kunne kalle opp en kar noe han faktisk må hete resten av livet .) HomoJens Balleslikker hadde liksom gjort seg i telefonkatalogen Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Lasse Hardware.no Guttorm?? Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 fikk ikke vi muligheten til å endre hele navnet? hva med ponny petra. sry fant ikke noe på slengen. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Lasse Hardware.no Guttorm?? 8373791[/snapback] Jeg stemmer også for noe data-relatert Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Om noen her inne vinner. Blir det poll med de 15-20 best likte navnene da, eller? Stakkars man. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Lasse Suger Guttorm xD Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) hehe, doner meg 1krone per person, og ditt ønske er min lov. redigert: altså jeg mener at jeg skal stille opp som budgiver, så kan dere bestemme navn eller sette opp vote. Endret 13. april 2007 av janerikl Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har høyeste bud =) 8373745[/snapback] hah. han har fått bud på $1.25, taper.redigert:madzii,så deg ikke, men happy biding 8373772[/snapback] Haha... Men det der må jo være kødd... ? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hva med kronerulling da? Og så stemmer vi over et knippe forslag etterpå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå