axaver Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvem gleder seg? Når er release dato? Det er jo en nydelig trailer og jeg tror ikke jeg snakker for meg sjøl når jeg sier at jeg faktisk skal forhåndsbestille det hvis det er mulig Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Litt sånn linker og generell informasjon hadde vært ålreit. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hører rykter om at det bare er co-op, ikke noe singleplayer på dette spillet. Kan ikke si at dette er utelukkende positivt akkurat. Altså, co-op er genialt, men jeg vil også ha muligheten til å spille alene om jeg vil. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hører rykter om at det bare er co-op, ikke noe singleplayer på dette spillet. Kan ikke si at dette er utelukkende positivt akkurat. Altså, co-op er genialt, men jeg vil også ha muligheten til å spille alene om jeg vil. 8371827[/snapback] Øhh... Selvfølgelig kan du spille alene. Det var jo hele argumentet til utvikleren da spillet ble avduket, at først med hardwaren som finnes i dagens konsoller ville de klare å lage en AI som ville gi deg følelsen av å spille med et annet menneske. Naturligvis kan du også spille med et virkelig menneske, men det store i dette spillet er AI'en til den andre duden. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 leste noe om at A.I utvikler seg i takt med åssn du oppfører deg mot han. om du er kjip med å gi hjelp så blir han sur å køddete osv. virker VELDIG lovende. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hvem gleder seg? Jeg gleder meg veldig. Dette er et av de spillene jeg virkelig ser frem til. Coop er bare kongekult. Bare synd du ikke kan spille coop på en boks, men må spille over xbox live. Når er release dato? Det finner du på forsiden til www.gamer.no. Trykk på utgivelsesdatoer eller no =) Det er jo en nydelig trailer og jeg tror ikke jeg snakker for meg sjøl når jeg sier at jeg faktisk skal forhåndsbestille det hvis det er mulig. Jeg kjøper spillet så fort jeg ser det i butikken ihvertfall =) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hører rykter om at det bare er co-op, ikke noe singleplayer på dette spillet. Kan ikke si at dette er utelukkende positivt akkurat. Altså, co-op er genialt, men jeg vil også ha muligheten til å spille alene om jeg vil. 8371827[/snapback] Det er single-player ja, men spillet er spesielt utviklet som et coop-spill Det er slik at om du starter singleplayer, så kan du tillate andre å joine deg, og dermed ta over plassen til din AI-partner. Dette er i alle fall hva jeg har lest. Og JA, jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Dette blir gøy Elsker litt humor i spill(les: ratchet and clank) og virker som om det er litt av det i dette Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ikke split-screen? :O Er jo et perfekt co-op spill! Vet at det også er online, men split-screen på et co-op spill er jo must! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Merkelig om det ikke er split-screen fordi om man spiller online så blir skjermen splitta i to akkurat som split-screen sånn at du kan se hvor kameraten din er. edit: Noen som vet om en med PS3 kan spille mot en med X360? Endret 13. april 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 edit: Noen som vet om en med PS3 kan spille mot en med X360? 8374485[/snapback] Neppe. Det ville vært en revolusjon for å si det mildt, og vært det første spillet som hadde støttet noe slikt. Eneste cross platform multiplayer hittil (snart) er Shadowrun, og da er det mellom PC og 360, så da sitter jo MS i begge ender... Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ikke split-screen? :O Er jo et perfekt co-op spill! Vet at det også er online, men split-screen på et co-op spill er jo must! 8374474[/snapback] Er vel en tendens til at splitscreen er mer eller mindre på vei ut. Selv er jeg ikke så stor fan av splitscreen. Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Skuffende at de dropper coop splitscreen, det er jo nesten det artigste, og iallefall den billigste metoden å spille igjennom med en kompis (altså en ekte venn, ikke "venner" fra vennelista på 360'en. ) Men sålenge det er coop så ordner det seg, fordi sp, er ganske dørge. mye råere å kjøre taktikk med andre. Noen som vet om det blir vanlig multiplayer i tillegg? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det blir det nok. Rart om det ikke blir det i alle fall. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hvorfor skulle splitscreen være på vei ut? Har da mye mer lyst til å spille på samme skjerm med kompiser enn å bare sitte i hvert vårt hus.. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Eg er fullstendig einig med deg, vict0r. Å spele saman med andre over Internett kan ikkje måle seg med å spele i lag med nokon som er i samme rom. Skulle ønske fleire spelprodusentar satsa på co-op og offline multiplayer. Kay Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Split-screen er rett og slett kos Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Neppe. Det ville vært en revolusjon for å si det mildt, og vært det første spillet som hadde støttet noe slikt. Eneste cross platform multiplayer hittil (snart) er Shadowrun, og da er det mellom PC og 360, så da sitter jo MS i begge ender... Final Fantasy XI støtter da ps2, xbox 360 og pc? Eller er det slik at de har egne servere? Sorry at jeg går litt OT. Hadde vært nice å involvert alle parter Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Final Fantasy XI støtter da ps2, xbox 360 og pc? Eller er det slik at de har egne servere? 8377191[/snapback] Mener du at spillere på PS2 kan møte spillere på Xbox 360, online? At de spiller i samme verden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg