Gå til innhold

Webside-kritikk - Nytt forum?


Ville du benyttet deg av en slik kategori?  

190 stemmer

  1. 1. Ville du benyttet deg av en slik kategori?

    • Ja.
      126
    • Ja, men ønsker ikke at en slik kategori skal bli opprettet.
      3
    • Nei, men man kan gjerne opprette en slik kategori.
      30
    • Nei og jeg ønsker ikke en slik kategori.
      18
    • Vet ikke/ingen formening.
      13


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Dette tror jeg kan være et bra tilltak. Mange poster drukter i alle postene om kritikk på designet mitt.

For å fylle opp WDS og få kategorien mer komplett syns jeg vi også kunne flyttet Javascript kategorien inn i dette forumet. (I hvert fall den delen som går på design å gjøre.)

 

En mulig løsning er at vi kan ha en kategori for backend og en for frontend. Da blir det kanskje litt blanding av kode. Men man slipper i hvert fall veldig mange forskjellige (og ganske like) forumkategorier.

Lenke til kommentar

Støtter forslaget. Lurer på om det ikke blir flere andre diskusjoner om design, css og html om vi kunne fått et eget plass for alle de som ønsker kritikk. Nå er ikke jeg veldig aktiv der borte, men ser problemet. Støtter forslaget 90%.

Lenke til kommentar
En mulig løsning er at vi kan ha en kategori for backend og en for frontend. Da blir det kanskje litt blanding av kode. Men man slipper i hvert fall veldig mange forskjellige (og ganske like) forumkategorier.

8524619[/snapback]

Da blir det fort vanskelig for nye medlemmer å velge det rette forumet. Sånn vi har det nå, pluss et eget forum til kritikk, hadde vært perfekt.

Lenke til kommentar
En mulig løsning er at vi kan ha en kategori for backend og en for frontend. Da blir det kanskje litt blanding av kode. Men man slipper i hvert fall veldig mange forskjellige (og ganske like) forumkategorier.

8524619[/snapback]

Da blir det fort vanskelig for nye medlemmer å velge det rette forumet. Sånn vi har det nå, pluss et eget forum til kritikk, hadde vært perfekt.

8604049[/snapback]

Det var hovedsaklig det jeg så for meg, ja.. :)

Lenke til kommentar
Jeg er enig. Dette hadde ryddet opp webdesignkategorien veldig mye. Forslaget om å skille Frontend/backend høres bra ut, men er litt skeptisk til at det blir i overkant mye blanding av kode.

8606029[/snapback]

Egen kategori for PHP og Django/Python syns jeg er greit sånn at ting som handler spesielt om PHP programmering har et eget sted. Men når det gjelder frontend blir det fort veldig mange løsninger som går inn i hverandre. I tillegg er det veldig mye feilposting og jeg tror det kunne vært likegreit å bare samlet alt som har med html, css og javascript i en kategori.

 

Men å ha en egen kategori for webkritikk støtter jeg. Siden så store deler av trådene i WDS-kategorien handler om dette.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjerne med http://mikaelb.net/2007/hva-skal-til-for-d...pons-pa-design/ som sticky.

8724722[/snapback]

Bytt ut colormatch med Adobe Kuler.

Evt. ha med begge hvis du vil anbefale et verktøy for folk uten flash også. (Selv om det gjelder kun 1-2 % av de besøkende.)

 

Ellers var den veldig fin. Kanskje litt streng. Men den bør vel kanskje være det for at folk skal ta det innover seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...