nabbskall Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei, har et msi k9n SLI hovedkort, som jeg allerede har returnert 2 ganger pga feil. Dette kortet har ikke vært annet enn trøbbel. Men hvor mange ganger kan jeg returnere et produkt til komplett? noen erfaringer? tror det er like før jeg må levere det inn en 3. gang nå... * går det også an å be dem sende et bedre kort tilbake, bare de trekker fra prisen på msi k9n kortet? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvis det er tredje gangen det skjer, ville jeg sagt ifra til komplett, og spurt om pengene tilbake. Komplett har en utrolig service, og det er grunnen til at jeg bruker dem. Kan jo nevne et eksempel som skjedde for et par uker siden: Jeg hadde i et par uker hatt problemer med min 300 Gb IDE disk. Den var treg og lagde ulyder, dette hadde den gjort lenge. Tenkte den ikke hadde legne igjen å leve, og etter en litejn stund fikk jeg ikke liv igjen i den. Synd at jeg mistet ca. 200 Gb med data, men gikk bra. Sendte den inn til komplett etter å ha snakket med dem, og etter litt lang ventetid (ca. 2-3 uker etter jeg sendte den) så fikk jeg mail om at disken var ødelagt, kunne ikke repareres, og siden de ikke hadde tilsvarende på lager, så fikk jeg pengene tilbake. Jeg fikk ikke bare det disken var verdt, men det jeg betalte for den, OG frakten, dvs. ca. 1800 kr. For det kjøpte jeg meg en SATA2 500 Gb disk hos komplett, og fikk den med frakt for under 1300 kr. Dvs. at utenom at jeg mistet noe data, så fikk jeg egentlig 500kr fra komplett, OG en 500 Gb god og stille disk for min gamle ødelagte. Det kaller jeg service Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Samma skjedde meg. Etter rundt et halvt år ble PCen defekt, den ville ikke starte, så etter noen telefonrunder med Komplett så fant jeg ut at det måtte være harddisken. Jeg sendte den tilbake (den var på 80GB), og mottok en 250GB harddisk bare 1 uke senere. Det viste seg at denne også så ut til å være defekt, så jeg fikk sendt en ny en som også var 250GB. 2 uker senere streika PCen igjen. Jeg sendte like godt inn hele greia, krevde pengene tilbake og etter 2-3 uker fikk jeg igjen hele. Veldig god service hele veien. * går det også an å be dem sende et bedre kort tilbake, bare de trekker fra prisen på msi k9n kortet? Da ville jeg ringt og snakket med dem Går sikkert ann det bare du snakker med dem og forklarer godt hva problemet ditt er. Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Vist hovedkorte har vært inne 2 ganger for samme feil. så feiler igjen så har du krav på og heve kjøpe. Men vist det er forkjelige feil vær gang har du ikke det. Men de kan da ikke være så firkanta at de ikke kan erstate med ett anna hovedkort. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Vist hovedkorte har vært inne 2 ganger for samme feil. så feiler igjen så har du krav på og heve kjøpe. Men vist det er forkjelige feil vær gang har du ikke det. Men de kan da ikke være så firkanta at de ikke kan erstate med ett anna hovedkort. 8370280[/snapback] Greit, så da hever jeg bare kjøpet hvis det skjer igjen? å så kjøper noe bedre Takker for svar Og ja, komplett har utrolig god service =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå