froZZo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) bare å si noe om hvordan dataen ser ut nå. og har dere noen tips så bare kom med dem. jeg har da tenkt å ha på sota plexi på toppen av dataen. ikke en stor mod, men den er nødvendig. arbeidslogg Endret 11. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Husk å bruke såpevann når du skal sette på filmen, ellers kommer du til å slite med å få den til å se bra ut Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Husk å bruke såpevann når du skal sette på filmen, ellers kommer du til å slite med å få den til å se bra ut 8369655[/snapback] ja det er ikke så farlig om jeg driter meg ut noen ganger. har tross alt 3.8 meter med film :!: Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 noen som har no erfaring med plexi tjukkelse. tenkte jeg skulle gå for 2 mm jeg. blir det mjukt da? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Så at den rullen der hadde en bredde på ca 13 cm. Hvordan påføres den da? Du kan vel ikke unngå å skøyte (kanskje du, men til bilruter og slikt som den kanskje egentlig er beregnet til)? Vil en ikke kunne se skøten? Skal med tiden ha det samme til mitt prosjekt, så jeg må lære litt mer om dette. Planlegger å kjøpe på Biltema. Gosicnny Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Så at den rullen der hadde en bredde på ca 13 cm. Hvordan påføres den da? Du kan vel ikke unngå å skøyte (kanskje du, men til bilruter og slikt som den kanskje egentlig er beregnet til)? Vil en ikke kunne se skøten? Skal med tiden ha det samme til mitt prosjekt, så jeg må lære litt mer om dette. Planlegger å kjøpe på Biltema. Gosicnny 8371414[/snapback] tror du vil se skjøten. har en i klasssa mi som har sota rutene og der ser en skjøten. men skal ikke skjøte jeg så. og jeg får ikke gjort no i hejla for jeg skal på hyttetur\fyll. Endret 13. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Dette kan blir bra! stå på Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 har ikke fåt gjort en dritt. men jaggu er det godt å komma hemmat etter 2 kvelder med fyll. det kjintes på lommeboka og. men var godt å læxen i bobblebadet men skal høre med fattern om han har skaffa plexdi at meg. så skal jeg få begynt. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) nå har jeg fått gjort littegrann. jeg hadde ikke så mange pusselapper til pusemaskinen men det funker vel. og kuttinga var grei nok, kunne sikkert vert bedre men det er bare å si hva dere vill om detta. arbeidslogg Endret 16. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 først hadde jeg tenkt å sote vinduet. men jeg greier det ikke jeg kliner på med såpe vatn. men den squezze dritten lager riper og får ikke bort alle luft boblene. tror jeg bare driter i det jeg Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Åssen såpe er det du bruker? Og er du sikker på at du har på nok? Kjenner en som slet med det samme, men funke fint bare han hadde nok såpe Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 jeg bruker salo. jeg kan jo bare kline på no helt jevli med såpe. men den som skal klemme ut boblene med lager riper Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det var rart Du har ikke noe annet du kan bruke istedet? for eks vinduskrape til bil e.l? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Det var rart Du har ikke noe annet du kan bruke istedet? for eks vinduskrape til bil e.l? 8402102[/snapback] har nokk det. men nå gidder jeg ikke gjøra no. Endret 16. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 nå har jeg satt inn plexi plata. arbeidslogg Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 DA ER JEG FERDIG. nå hva syns dere. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ble bra det Rydd sikkelig inni kabinettet nå så blir det supert Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Ble bra det Rydd sikkelig inni kabinettet nå så blir det supert 8424241[/snapback] aff det gidder je itte nå. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Alle bilder borte? 8506513[/snapback] Ser ut til det ja. Lite vits med den workloggen da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå