Xpi Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Morsomt å følge med på Telepriser.no fortiden der OneCall og IPEA kriger om å være billigst. Ingen vil gi seg . Begge vil ha 1. plassen på lista. Det de holder på med nå er å senke minimumsfaktureringen med noen kroner. One call er i skrivende stund nede i 29 kroner. Selv om de skreddersyr abb deres slik at det havner på lista er dette 2 meget spennende abb som er billig for de som ikke ringer så veldig mye. Begge har sagt at de skal toppe lista, så vi får se utfallet og hvem som må gi seg til slutt. Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg bare lurer på når denne typer selskaper gir seg. Det er en krig, ikke om å være billigst, men om å få flest mulig kunder på kortest mulig tid. Vet ikke så mye om OneCall, men tviler på at fartstiden til Ipea blir lang. Hvertfall om det er mobilabonnementene de skal leve av. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nå ligger OneCall øverst! 88 min gratis ringetid og 78 gratis sms per måned Og ingen minimumsfakturering. Har vært kunde i snart en måned selv Lenke til kommentar
Soloraid Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Lurer på når disse går konkurs... Lenke til kommentar
ollie82 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 De har hafslund i ryggen.. så tviler på de går konkurs! Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Dette sr veldig bra ut! Lurer på når andre følger etter?! Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Om ikke noe annet så er de ihvertfall med på å få forbrukerne til å benytte seg mer av mobilen sin. Men verdt å legge til merke at mms og gprs prisen ikke noe spesielt å skryte av. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 One Call har nå slått i bordet, for å si det sånn - NULL kroner koster det for gjennomsnittsbrukeren... Kanskje folk nå endelig får øynene opp for hvor villedende telepriser.no er . Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hehe! Har bestillt OneCall for et par uker siden, porteres i morgen. Og NÅ får jeg denne nyheten! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 One Call har i hvert fall fått sin daglige dose med gratis reklame. Nesten alle IT skrifter pluss store aviser som VG har skrevet om de idag. Lukter jeg en ny bølge som Chess hadde i sin tid før de ble Netcom light ! Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 IPEA har igjen toppet listen ser at de ligger på 1,2, 4 og 6 plass på telepriser.no stå på IPEA byttet over fra Hermes til IPEA Nemesis idag! weeeee lurer på om navnet Nemesis er tilfeldig eller hva det er.. kanskje jeg skal sende en mail til dem å spørre. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 OT: Dei navna på aboene til ipea går jo rett til H****** jo høgare ein kjem på typen. Denne priskrigen trur eg ikkje kan vare, ingen av desse er nettoperatører og dermed er det ei rekning som skal betales til nettoperatøren for kvart sekund som det blir ringt. Så spørsmålet er kven av desse sleskapa har størst pengepott bak seg. OneCall har solide investorer så der er nok pengehaugen relativt stor. kven som står bak IPEA er eg meir usikker på. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 IPEA har minimunsfakturering, det har ikke One Call. Føler da at One Call er billigere for småbrukeren. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 IPEA har minimunsfakturering, det har ikke One Call. Føler da at One Call er billigere for småbrukeren. 8573958[/snapback] Etter hva jeg kan se har ikke IPEA noen minimumsfakturering. Hvor står det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Var på hjemmesiden jeg sjekket det, http://ipea.no/ipea/priser/bredbaand my bad Var bredbåndsidene deres. Beklager så meget! Endret 9. mai 2007 av Rakib Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Synes også at OneCall har et bedre tilbud hvis man ringer og sms'er over det man får. 0.80kr vs. 1.35 kr pr minutt og 42 øre vs 69 øre pr sms. Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Synes også at OneCall har et bedre tilbud hvis man ringer og sms'er over det man får. 0.80kr vs. 1.35 kr pr minutt og 42 øre vs 69 øre pr sms. 8576531[/snapback] spørs hvor mye over det Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 hehe joa. sant det Må nesten prøve 2 månder med OneCall og se hvor mye jeg kommer til å bruke over. Kan jo alltids portere over til IPEA hvis jeg ikke ringer for mer enn det man får hos dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå