Camilla6 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg ble nettop medlem her, men jeg har fulgt med på forumet ganske lenge nå. Kom på å åpne en egen tråd, nå som jeg så Babetrheaden. Hvorfor skal ikke vi jenter har noe å se på ? Vel, altså dette skal være en tråd hvor man poster bilder pene hunker slik at andre jenter og noen gutter kan ha noe å se på i blant ! De samme reglene gjelder her som i Babetrheaden - altså, det kan være leddkledde menn, men dessverre ikke av en splitter naken mann. Så, poster bilder! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei, velkommen:) Men jeg tror noen (LarsP eller Glint?) startet en hunkthread en gang. Søk litt. Lenke til kommentar
Camilla6 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Hei, velkommen:) Men jeg tror noen (LarsP eller Glint?) startet en hunkthread en gang. Søk litt. 8360748[/snapback] Finner dessverre ingen Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=565368&hl=+hunk Men tråden sliter kanskje med litt høy Chuck Norris og Hasselhoff-faktor Den kvinnelig babe-tråden har nok høyere standard sånn sett, med færre bilder av Moskva-Marit og andre med snevert publikum. Lenke til kommentar
Phallus_Impudicus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Aye! Første post med bilder. Er ^dette^ noe som faller i smak? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 det ER en slik thread. Bruk Lars&glint sin thread. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg