Gå til innhold

Twintip, hjelp til full pakke.


phax

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer kjøpe meg twintip ski til neste sesong nå som det er salg ute å går. Vil ha en god allarounder som funker til det meste. Blir neppe rail og park som blir hovedfokus i førsteomgang, men sikkert greit å ha muligheten til det også.

 

Trenger full pakke, dvs ski, bindinger, sko og staver. Er 176 høy, 70kg hvis det sku ha no å si. Er 10 år siden sist jeg hadde ski på beina så er ikke helt oppdatert! Har kun gått i snowboard siden da.. :wee:

 

Har tittet litt på Salomon Teneighty Foil ski og sko, og litt på Head Mojo 80.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Jeg ville støtta den lokale sports/skibutikken. Det er alltid godt å kjenne at man har kompetanse i nærheten. For to år siden var jeg så uheldig å ødelegge en binding. Jeg var redd for at jeg ikke kunne stå på ski på en stund fordi det var lørdag, men selv om sportsbutikken skulle ha vært stengt kjørte vi forbi for å sjekke. Da vi kom dit var sjefen akkurat ferdig med å telle kassa og hadde låst for dagen, men han var så vennlig å hjelpe meg med å montere ny binding uten å ta betalt for arbeidet. Slik service får man ikke på nettet. Min mening: Støtt det lokale næringslivet!

Lenke til kommentar

De har et godt pakketilbud på Dynastar Troublemaker til 4000kr med en dritgod binding (look px12 jib) de har også noen andre ski der... Armada ski får du kjøpt på www.quarterinc.com (norsk side, ja den er safe) Armada er blant de beste skiprodusentene, skia dems er konge!

Tanner hall jacob Wester og Tj Schiller kjører jo for dem så tviler på at det er drittkvalitet på de plankene :p

Lenke til kommentar

Det er klart at Armada er gode ski, ingen tvil om det. Men jeg tror de har mistet litt av det forspranget de en gang hadde. Rossignol Scratch Ghetto ble kåret til beste jibbeski i Fri Flyt i vinter, og der var det flere Armadaski med i testen.

 

Selv kjører jeg på HEAD, og er veldig fornøyd med det. Gleder meg til å få nye J.O-plankene til høsten. Og med Jon Olsson og Anders Backe på teamet, sier det også litt om at de skia ikke er helt udugelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...