kverna Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Hei. Ser flere og flere folk som går rundt med bestemors syltetøyglass-strikker rundt buksebeina. Er dette noe organisert, er det tv sin skyld, er det "budskap" eller sykler rett og slett flere og flere og ikke vil ødelegge buksa på tannhjulene ? Help me please Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 En stygg trend som har vært en stund, ikke annet enn det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Jøss, det har jeg aldri sett. Bilde? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Samme tingen som hvite tennissokker utenpå joggebukse; teit mote. Kan være greit for de som gjør det for sykkelens skyld, men da er det gjerne bare på ett ben; pleier disse folkene å ha det slik på begge bena? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 pleier disse folkene å ha det slik på begge bena? 8353953[/snapback] Korrekt Lenke til kommentar
LasH Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Har aldrig sett dette før, men det hørres.. Tja, stygt ut? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Zoom inn på dette bildet for å se et eksempel. Karen rett foran/under ansiktet til personen i fokus. Ikke det beste eksempelet, for der er i tillegg buksa brettet fint opp, men likevel stygt. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Når jeg sykler og buksa tar bort i kjedet, stappert jeg nedre del av høyre bukseben ned i sokken. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Når jeg sykler og buksa tar bort i kjedet, stappert jeg nedre del av høyre bukseben ned i sokken. 8354655[/snapback] Det er jo i grunn veldig praktisk, men nå er det snakk om folk som gjør dette med begge buksebeina, kun fordi det er tøft. Jeg så det først i august, men da kun på to-tre faste personer. Ikke lenge etterpå fulgte flere etter. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Det er jo i grunn veldig praktisk, men nå er det snakk om folk som gjør dette med begge buksebeina, kun fordi det er tøft.Jeg så det først i august, men da kun på to-tre faste personer. Ikke lenge etterpå fulgte flere etter. 8355107[/snapback] Sære greier. Husker jeg så masse ungdommer som hadde brettet opp det ene beinet på joggebuksene sine i fjor sommer. Skjønte aldri greia med det heller i grunn. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Det er jo i grunn veldig praktisk, men nå er det snakk om folk som gjør dette med begge buksebeina, kun fordi det er tøft.Jeg så det først i august, men da kun på to-tre faste personer. Ikke lenge etterpå fulgte flere etter. 8355107[/snapback] Sære greier. Husker jeg så masse ungdommer som hadde brettet opp det ene beinet på joggebuksene sine i fjor sommer. Skjønte aldri greia med det heller i grunn. 8355132[/snapback] Det er gangsterstil med ene beinet oppretta. Sett litt for mye på rapgutta fra South central.. Uansett, hørte også noe om at det var en russeknute å klippe av disse strikkene på pakistanere som hadde det. Godt noen liker det like mye som meg Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Jeg har strikk rundt den ene buksa mi, fordi den er så baggy at hvis jeg ikke har det, tråkker jeg på den.. og da blir den jo ødelagt? men ikke syltetøysstrikk. usj D: har strikken inni bretten : D Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Jeg har strikk rundt den ene buksa mi, fordi den er så baggy at hvis jeg ikke har det, tråkker jeg på den.. og da blir den jo ødelagt? men ikke syltetøysstrikk. usj D: har strikken inni bretten : D 8355518[/snapback] Du har ikke vurdert å kjøpe bukser som passer? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Dagens ungdom. Tsk, tsk. Hva blir det neste, pysjamasbukser på byen? Ahh, stemmer det. Det er visstnok også "kult" blant kidsa. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Ahh, stemmer det. Det er visstnok også "kult" blant kidsa. 8357897[/snapback] Blæ, du har blitt alt for gammel =/ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Jeg har også sett det titt og ofte. Ikke spesielt fint etter min mening Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Du har ikke vurdert å kjøpe bukser som passer? 8356286[/snapback] Joda. Har for det meste bukser som passer Arvet denne her. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Det er litt sånn, jeg-har-ikke-bukse-med-trange-ben-derfor-lager-jeg-det-med-en-strikk-stil. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Jeg er kul! Endret 14. februar 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Strikk / stappe buksen nedi sokken er en uting. Viss man sliter med at man tråkker på buksene så er det bare å kjøpe bukser som faktisk passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå