helto Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hei Hver gang jeg skrur på Pcen min kommer denne meldinga opp: "Invalid data for '\DosDevices\D:'" Jeg har googla litt og funnet ut at det antaklig er noe feil i registerfilene. Men jeg fant ikke ut hva jeg skal gjøre for å ordne opp i problemet. Er det noen som veit hva jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
helto Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Er det ingen som vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt meldinga?? Men kanskje du vet om noen andre gode forum jeg kan spørre på?? Håper noen kommer med gode forslag... Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Er "D:" en harddisk eller et optisk drev? Lenke til kommentar
helto Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 (endret) det er cd-rommen min....så da er det vel et optisk drev har du et forslag på hva jeg kan gjøre?? Endret 27. april 2007 av helto Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Står det en plate i når du starter PC'en? Hvis ja, så er det bare å boote uten denne i. Lenke til kommentar
helto Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 nope...det står ikke noen cd i Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 I så tilfelle hadde jeg forsøkt å gjøre noe med driverne for CD-drevet. På enhetsbehandling, prøv "oppdater driver". Lenke til kommentar
helto Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 (endret) nå har jeg prøvd det du sa, og restarta maskina for å sjekke om mld kom opp fortsatt....og det gjorde den... så det ble ikke no bedre... men jeg fant ut istad at hvis jeg gikk inn på c:\programfiler\driveicon\driveicon.exe så skjedde det ingenting, men etterhvert så kom den feilmeldinga opp. Vet du hva det programet gjør for noe? er det bare å slette det, så slipper jeg å få opp den meldinga hver gang jeg skrur på maskina? eller kanskje det er noen andre som vet noe?? Endret 27. april 2007 av helto Lenke til kommentar
FranticMind Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 nå har jeg prøvd det du sa, og restarta maskina for å sjekke om mld kom opp fortsatt....og det gjorde den... så det ble ikke no bedre... men jeg fant ut istad at hvis jeg gikk inn på c:\programfiler\driveicon\driveicon.exe så skjedde det ingenting, men etterhvert så kom den feilmeldinga opp. Vet du hva det programet gjør for noe? er det bare å slette det, så slipper jeg å få opp den meldinga hver gang jeg skrur på maskina? eller kanskje det er noen andre som vet noe?? Hallo, jeg har samme problem... fant du ut hvordan man fikser det?? Lenke til kommentar
FranticMind Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Får opp "Driveicon - Invalid data type for '\Dosdevices\E:'" Hver gang jeg slår på maskinen... Har prøvd å kjøre diverse registry cleaner programmer, antivirus +et som heter spybot search&destroy men blir ikke kvitt problemet... Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå