Schjellin Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hallo jeg kunne tenkt og sette opp min egen Ventrilo server. Jeg legger den ut her fordi jeg skal snakke med folk som spiller wow. + att mange guilder har VT saa da regner jeg med att mange vet det. Kan noen gji en enkel bruksanvisning ? takk paa forhaand Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Etter treogetthalvt sekund på ventrilo.com kom jeg frem til dette. http://www.ventrilo.com/setup.php#Server_Installing Ellers er google en veldig fin hatt du bør begynne å bruke. Eksempel: http://www.google.no/search?q=how+to+run+v...lient=firefox-a Jeg beklager hvis du synes jeg var frekk mot deg i første posten min, men jeg er bare så ufattelig lei av folk som ikke kan ta 2 sekunder ut av dagen sin til å gjøre et enkelt google søk, men istedet forventer at alle andre skal sitte å gjøre det for dem - for derretter å trykke det ned i halsen på dem med skje! God natt. Endret 10. april 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Jaja stian.. Takk skal du ha Quote forminsket av moderator Endret 10. april 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Men mener og huske jeg har sett en Norsk guide.. Og att det var en annen post her ogsaa ? finner du den saa er du grei Endret 9. april 2007 av TobzzZ Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Men menner og huske jeg har sett en Norsk gaide.. Og att det var en annen post her ogsaa ? finner du den saa er du grei 8346238[/snapback] Så grei er jeg ikke. Kan du ikke lese tre setninger på engelsk? Dessuten heter det guide, ikke "gaide". "Att" skrives kun med en t. "Menner" skrives kun med en n. Posten din er for øvrig også meget malplassert, programvare forumet hadde kanskje vært bedre egnet? edit: http://www.sprakrad.no/Raad/Skriveregler_o...kk/Aa_eller_og/ Endret 9. april 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Haha whine whine whine.. hoert om skrive problemer ? ! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Haha whine whine whine.. hoert om skrive problemer ? ! 8346735[/snapback] Som kan enten begrenses, la være å inntreffe (skrive så lite som mulig) eller gjennom trening bekjempes. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Tråden er flyttet til en mer passende kategori. Som nettiketten forteller er det ikke nødvendig å kritisere rettskriving på forumet. Ikke alle er like stødige skriftlig, og en nedsettende holdning pga det er sjeldent konstruktivt. For å minske dette står det også et tips i nettiketten for de med skriveproblemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå