Gå til innhold

xbox 360 eller playstation 3 ?

King123

Anbefalte innlegg

Jeg vet hva jeg ville valgt, men er nyssgjerige på hva dere ville valgt? Fordeler/ulemper med maskinene.

så et par videoklipp på youtube som jeg syns er helt på tryne, der skal dem vise hva som er best av xbox 360 å ps3, ser ut som han som har lagd videoklippet er fan av 360, eller hva syns dere?

Endret av King123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har jo vært diskutert utallige ganger, men uansett.

Personlig har jeg Xbox360 og er svært fornøyd med den. Som fattig student har jeg ikke råd til PS3 rett og slett. For øyeblikket er det heller ingen titler som er PS3 ekslusive som frister nevneverdig. Det eneste må være Heavenly Sword og L.A. Noir, men 6000kr er for mye til å forsvare et eventuelt kjøp for meg akkurat nå. Ser dog ikke bortifra at jeg etterhvert kommer til å kjøpe maskinen, men da må den gå ned i pris først og mange godspill må ha kommet.

Jeg tror det vil være en fordel å ha begge maskinene etterhvert da jeg er helt sikker på at begge vil ha spill man MÅ ha.

Lenke til kommentar

hmmm. du legger opp noen klipp som en fyr har mekket sammen, da får du jo hans mening.

Hvis du er opptatt av et godt spillutvalg og ikke akkurat må ha et ps3 eksklusivt spill eller blu-ray velger du 360. Da har du også penger til overs til spill.

Hvis du må ha blu-ray, et ps3 eksklusivt spill etc. kjøper du ps3. er vel ikke værre enn det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...