Gå til innhold

Lost: Spoilertråd: Rundt kommende episoder


  

52 stemmer

  1. 1. Hvor mye fra 1-10 likte du at Richard blir med på fulltid i siste sesongen?

    • 1-4
      16
    • 4-6
      3
    • 6-8
      6
    • 8-9
      7
    • 10
      20
  2. 2. Liker du at Charlie er tilbake for 3 episoder i den nye sesongen?

    • Ja, begynte å savne han.
      16
    • Nja...
      8
    • Nei, gi meg Eko istede!
      7
  3. 3. Boone kommer også tilbake, bra eller dårlig?

    • Bra.
      10
    • Dårlig.
      21
  4. 4. Hvem andre vil du ha tilbake?

    • Mr. Eko
      16
    • Tom
      5
    • Ethan
      3
    • Michael
      6
    • Shannon
      1
    • 0
  5. 5. Faraday kommer tilbake, bra eller dårlig?

    • Jævelig bra!!!
      30
    • Dårlig...
      1


Anbefalte innlegg

Siden den andre spoilertråden her er utdatert/ikke i drift og vel ikke er likedans som denne så oppretter jeg denne tråden. Jeg vil prøve å få oppdatert tråden så mye som mulig, og jeg tar bare med kilder som er troverdige, eller videoer/promoer som er til de kommende episodene.

- Endret 23/3-09

 

For de som kjenner meg fra Lost-norge.net er dette den siden og det forumet jeg kommer til å forsette å poste spoilere på av norske forum. Begrunnet at Lost-Norge.net har sunket i kvalitet og brukbare innlegg samt aktive brukere. I andre ord, en søppelhaug.

 

 

The Rules of The Island: Regler for denne tråden

 

1. Spoilere kommer forløpende i egen innlegg, ikke på førstesiden.

 

2. Dødspoilere skal postes i spoilertagget og en liten advarsel på at det.

 

3. Bruk skjul-tagger til bilder som strekker ut sidene.

 

Og, namaste. :love:

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Episode 19 vil ikke ha noen flashback, som den første episoden i Losthistorien :)

8378114[/snapback]

 

Hvor har du lest dette? Høres virkelig bra ut. =D

8378153[/snapback]

04/13 - I can report that 3.19 is slated to be the first-ever flashback-free episode in the series’ history. The absent flashbacks for that episode, says my source, "won't even be missed." "The episode," he or she adds, "focuses on one of season one's ‘mysteries’ - if that's the right word." Source: Ain't It Cool News

Lenke til kommentar
Å den samme kilden bekrefter at episoden etter den episoden er en Benjamin Linus-sentrert episode, men samtidig så sier den at Jack vil være sentrert i sesongfinalen(noe som jeg synes er trist så og si. :p

 

*Oppdaterer førsteinnlegget*

Og her er nytt klipp fra episoden(promoen er sikkert posta et sted før): Catch-22 - Sneak Peek 1

8378732[/snapback]

nice :D den så bare bra ut da

Lenke til kommentar

Han og Terry(Locke) ja.

 

Uansett det ser ut som det ikke blir en flashback-fri episode, istede vil den av alle ting være en gangske uventet John Locke-episode som vist skal handle om det som skjedde med han på øya.

 

04/14 - Another reputable source told us late last night that 3.19 WILL contain flashbacks, and they'll be Locke flashbacks. So I called my original source (the one who said no flashbacks for 3.19), and that source said my latter source was right. The original source got confused because all of Locke's flashbacks are very RECENT flashbacks. All apparently take place on Dharma Island (or thereabouts) subsequent to Ben reintroducing Locke to his daddy (the last time we all saw Locke). Source: AICN/Lost Spoilers

Lenke til kommentar

Mikhail virkelig levende(?) og tilbake i 3.18(D.O.C.). Han ble spotta i promoen til de kommende episodene som innholdt scener fra episode 18 o.s.v. Skuespillern er fra før bekreftet at skal være med i episoden, så han døde nok ikke dette ble sikkert iverksatt av dem, fordi det forklarer hvorfor Juliet nærmest løp til det kontrollpanelet.

 

patchylives1xz4zp7.jpg

Lenke til kommentar

Ja! Håper vi ser mer til han.

Forresten, jeg har hørt at The Man Behind The Curtain er Dharma-centric, og Through the Looking Glass er Ben-centric. Husker ikke kilder akkurat nå, men er sikker på at jeg har lest det..

 

Uansett, det ser ut til at vi har noe å glede oss til :D

Lenke til kommentar

Ben episoden er den såkalte Dharma-sentrerte episoden, så jeg tipper at han kanskje er sønnen til de som startet Dharma eller noe. Men det er en og samme episode, og det er på papiret en Ben-sentrert episode.

 

Liker Mikhail veldig mye selv, han er gangske vel tøff må jeg si. Øyelappen får han til å virke nesten ondere enn Ben selv. :p

Lenke til kommentar

Hehe ja.

 

Uansett leste jeg nettopp ny info angående episoden som ikke skulle ha flashback. Dette er episode 19, og er info rundt hva som episoden handler om:

 

Locke breaks away from the Others to try to persuade Sawyer to help get rid of a common nemesis; a new island inhabitant discloses shocking information about the survivors' flight

Source: WCHSTV

Lenke til kommentar
Hehe ja.

 

Uansett leste jeg nettopp ny info angående episoden som ikke skulle ha flashback. Dette er episode 19, og er info rundt hva som episoden handler om:

 

Locke breaks away from the Others to try to persuade Sawyer to help get rid of a common nemesis; a new island inhabitant discloses shocking information about the survivors' flight

Source: WCHSTV

8383291[/snapback]

A common nemesis må vel være tom det. Sawyer har jo ham som fiende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...